دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس سرهمی مجلسی زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس سرهمی مجلسی زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از بین آن ها بتوانید لباس مجلسی سرهمی زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

مدل لباس سرهمی مجلسی امروزه به یکی از پرطرفداترین مدل لباسها در بین خانم ها تبدیل شده است و این مدل لباس به تنهایی مانند پیراهن یک ست کامل شیک برای مهمانی ها محسوب می شود و اگر شما طرح و رنگ لباس های سرهمی را بدرستی انتخاب کنید در مجالس و مهمانی ها ظاهر و اندامی متفاوت و جذاب خواهید داشت.

در هنگام انتخاب مدل لباس سرهمی بهتر است دقت و توجه لازم را به خرج دهید زیرا اگر طرح و رنگ این مدل لباس مجلسی ها بدرستی انتخاب نشود ممکن است فرم اندام شما نامطلوب به نظر برسد از این رو بهتر است لباس های سرهمی را با توجه به رنگ پوست و شکل ظاهری خود انتخاب نمایید.

مدل لباس سرهمی زنانه سبز

مدل لباس سرهمی مجلسی با جدیدترین طرح های مد سال

لباس سرهمی در انواع طرح های متنوع موجود است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس تیپ و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است این مدل لباسها را برای پوشیدن انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس سرهمی مجلسی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

لباس سرهمی در مدلهای مختلف

همانطور که می دانید سرهمی جزو لباس های های پرطرفدار در بین بانوان است که دارای مدل های مختلفی هستند و بسته به سلیقه تان می توانید مدل مناسبی را انتخاب کنید که بهتر است در زمان انتخاب سرهمی مورد نظرتان به یک سری نکات توجه داشته باشید که یکی از نکات مهم این است که متناسب با فرم اندام تان لباس مناسبی را انتخاب کنید و همچنین به رنگ سرهمی نیز توجه کنید که با رنگ پوست تان همخوانی داشته باشد و دقت داشته باشید که پارچه آن کیفیت بالایی داشته باشد.

لباس سرهمی شیک لباس سرهمی خاص مدل لباس سرهمی مجلسی لاکچری متفاوت ترین مدل لباس سرهمی مجلسی

لباس سرهمی مجلسی زیبا و لاکچری

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

خاص ترین مدل لباس سرهمی مجلسی لباس سرهمی مجلسی لاکچری لباس سرهمی مجلسی در رنگ زیبا انواع لباس سرهمی مجلسی لباس سرهمی مجلسی لاکچری لباس سرهمی مجلسی خاص

لباس سرهمی مجلسی در رنگ و طرح های زیبا

مدل لباس سرهمی مشکی مجلسی

مدل لباس سرهمی زنانه و دخترانه

مدل لباسهای سرهمی را بهتر است به گونه ای انتخاب کنید که دقیقا سایز شما باشند و از پوشیدن لباسهای مجلسی سرهمی خیلی تنگ یا گشاد خودداری کنید، زیرا این مدل لباسها باعث می شوند که فرم اندام شما نامناسب به نظر برسد.
اگر شما تمایل دارید طرح لباس سرهمی تان خاص و جذاب تر به نظر برسد، بهتر است در هنگام پوشیدن این مدل لباس یک کمربند به آن اضافه کنید.
برخی از خانم ها و دختران جوان تمایل دارند در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپ رسمی تری داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید بهتر است لباس های سرهمی را با کت بپوشید. توجه داشته باشید که در صورت پوشیدن کت روی لباس سرهمی رنگ و طرح کت باید با رنگ و طرح لباس سرهمی مطابقت داشته باشد. مدل لباس سرهمی را همچنین بهتر است با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا ظاهر و تیپ شما بدون نقص و زیباتر به نظر برسد.

مدل لباس سرهمی زنانه طرح دار

مدل لباس سرهمی طرح دار

لباس سرهمی مجلسی شیک

مدل سرهمی طرح دار دخترانه

لباس سرهمی مجلسی

مدل لباس سرهمی زنانه مشکی

لباس سرهمی دخترانه

مدل لباس سرهمی دخترانه

مدل لباس سرهمی دخترانه مشکی

سرهمی زیبا و شیک زنانه

لباس سرهمی مجلسی

مدل لباس زنانه سرهمی

مدل لباس سرهمی زنانه

مدل لباس سرهمی شیک برای مهمانی ها

مدل لباس سرهمی آستین دار

مدل سرهمی زنانه سبز

ست لباس مجلسی زرشکی

ست لباس مجلسی زرشکی

مدل لباس سرهمی دخترانه اسپرت

لباس سرهمی دخترانه زیبا و شیک

مدل لباس مجلسی سرهمی

لباس سرهمی ساده دخترانه

انتخاب رنگ سرهمی یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر شما برای اولین بار است که تصمیم گرفته اید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس سرهمی بپوشید بهتر است رنگ این مدل لباسها را به صورت تک رنگ مشکی و سفید و زرشکی و … انتخاب کنید همچنین می توانید رنگ لباسهای مجلسی سرهمی را از بین رنگ های روشن نظیر آبی و قرمز و سبز انتخاب نمایید که انتخاب این رنگ این مدل لباسها بهتر است با توجه به فرم اندام و رنگ پوست انجام شود.

 

مدل لباس سرهمی زیبا

شلوار لی سرهمی زیبا

لباس سرهمی زیبا و سبز

مدل لباس سرهمی شیک و جذاب

لباس سرهمی پوشیده

مدل لباس سرهمی پوشیده و شیک

لباس سرهمی مشکی

لباس سرهمی دخترانه زیبا و جدید

مدل لباس شیک و ساده سرهمی

مدل مجلسی و شیک سرهمی

لباس سرهمی زیبا زنانه

مدل لباس شیک سرهمی

لباس سرهمی ساده

لباس مشکی سرهمی

لباس سرهمی زنانه آبی

لباس آبی سرهمی

لباس سرهمی سبز

مدل لباس مجلسی پوشیده

لباس سرهمی شیک

لباس زنانه سرهمی

لباس سرهمی جدید

مدل لباس مجلسی شیک و جدید

مدل لباس مجلسی مشکی

سرهمی مجلسی مشکی و جذاب

مدل لباس سرهمی مجلسی

انواع مدلهای جدید لباس سرهمی شیک برای مجالس

انواع لباسهای لباس اورال، جامپسوت، بیلرسوت و شلوار پیش بندی را می توان جزو لباسهای سرهمی دسته بندی کرد؛ طراحی آنها به گونه ای است که قسمت بالا تنه و پایین تنه آنها با یکدیگر متصل می باشند. در واقع لباس سرهمی در ابتدا برای خلبان ها طراحی شده و سپس مورد استفاده تعمیرکاران قرار گرفت، ولی امروزه با ایجاد تغییر و تحولات شگرف در دنیای مد و طراحی لباس، انواع مدلهای لباس سرهمی، اورال و جامپسوت برای خانم ها طراحی می شود که در سالهای اخیر از محبوبیت و طرفدارن زیادی برخوردار شده اند. حال در صورتی که علاقمند به مدلهای جدیدتر لباسهای سرهمی شیک و زیبا هستید، می توانید در ادامه همراه ما شوید.

مدل لباس اورال مجلسی جذاب

جالب است بدانید لباسهای سرهمی یا اورال می توانند هم به عنوان لباس کژوال و روزمره مورد استفاده قرار گیرند و هم اینکه از مدلهای متنوع آن با طراحی فانتزی و منحصر به فرد می توان به عنوان پوشش شیک برای استفاده در مجالس و مهمانی ها استفاده کرد که این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد، جالب است بدانید که برخی از این مدل لباسها در قسمت بالاتنه نیاز به پوشش دیگری نیز دارند، اما بسیاری از مدلهای آن به تنهایی زیبا بوده و نیازی به استفاده از لباس دیگر نیست. ضمن اینکه از این لباسها می توان به عنوان پوشش مناسب برای زیر مانتو استفاده کرده و در تابستان با کفش های پاشنه بلند یا صندل، استایل جذابی به وجود آورد، البته مدلهای اسپرت و جذب آنها را می توان با کتونی نیز امتحان کرد، در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای لباس سرهمی زنانه و دخترانه شیک دیدن کنید.

تصاویر لباس اورال مجلسی مدلی از لباس اورال مجلسی مدل لباس اورال شیک مجلسی انواع لباس اورال مجلسی مدل لباس اورال مجلسی و شیک مدل لباس سرهمی مجلسی جدید جدیدترین مدل لباس اورال مجلسی مدل جذاب لباس اورال مجلسی مدل لباس سرهمی مجلسی مشکی مدل شیک لباس اورال مجلسی مدل زیبای لباس اورال مجلسی مدل جدید لباس اورال مجلسی مدل لباس اورال مجلسی مدل لباس سرهمی مجلسی زیبا

در این مطلب انواع مدل لباس های مجلسی سرهمی را برای شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *