دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عروس ماکسی جدید و شیک برای استایل و اندام های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۹ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب گلچینی از زیباترین انواع مدل لباس عروس ماکسی ساده و طرح دار را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباس عروس با تن پوش مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مدل لباس عروس ماکسی مورد پسند خانم هایی که است که به دنبال سادگی هستند و تمایل دارند در جشن عروسی شان از پیراهن عروس های ساده و در عین حال شیک استفاده کنند. این مدل پیراهن عروس ها همچنین دارای پف و ژپون نیستند و به صورت ساده از قسمت بالای کمر تا پایین مچ پاها برش می خورند.

پیراهن عروس های ماکسی، در انواع طرح های متنوع نظیر لباس عروس پوشیده و لباس عروس آستین دار و لباس عروس بدون آستین و … دوخته می شوند و شما می توانید از بین این مدل های متنوع با توجه به فرم اندام و شکل ظاهری خود لباس عروس مناسبی را برای پوشیدن در جشن عروسی تان انتخاب کنید.

لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس ماکسی با جدیدترین طرح های مد سال

لباس عروس تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری عروس دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل لباس عروسی تان حساسیت لازم را به خرج دهید و با خیاطی با تجربه و با مهارت کافی مشورت کنید تا بتوانید مدل لباس عروس را متناسب با فرم اندام تان انتخاب نمایید. در ادامه توجه شما را به چند مدل پیراهن عروس شیک ماکسی، جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس عروس ساده

مدل پیراهن عروس پوشیده ماکسی

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند از لباسهای عروس پوشیده در جشن عروسی خود استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید مدل پیراهن عروس پوشیده ماکسی می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد همچنین اگر عروسی شما به صورت مختلط برگزار می شود برای اینکه پوشیده تر به نظر برسید بهتر است از پیراهن های ماکسی استفاده کنید. پیراهن عروس های ماکسی پوشیده در انواع طرح های دنباله دار و بدون دنباله دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این مدل لباسها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
در دوخت پیراهن عروس ماکسی از پارچه هایی نظیر ساتن و حریر و گیپور و ابریشم و شیفون و دانتل استفاده می شود و اغلب در دوخت بالاتنه این مدل عروس ها پارچه دانتل به چشم می خورد و برای دوخت پایین تنه این مدل پیراهن عروس نیز اغلب از پارچه های ساتن یا ابریشم استفاده می شود.

مدل لباس عروس آستین دار ماکسی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل لباس عروس زیبا و متفاوت

مدل لباس عروس ساده

مدل لباس عروس آستین دار و زیبا ماکسی

مدل لباس عروس زیبا و آستین دار

مدل لباس عروس آستین دار

مدل لباس عروس زیبا و آستین دار

مدل پیراهن عروس پوشیده ماکسی

لباس عروس ماکسی

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل لباس عروس دنباله دار

مدل لباس عروس

مدل لباس عروس ساده

لباس عروس پوشیده

مدل لباس عروس پوشیده

مدل لباس عروس ماکسی

مدل لباس عروس کار شده با گیپور

مدل لباس عروس آستین دار

پیراهن عروس های زیبا و جدید ماکسی

اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری ساده و جذاب داشته باشید می توانید مدل ماکسی را برای پوشیدن انتخاب کنید و از شینیون و میکاپی ساده نیز استفاده کنید. مدل پیراهن عروس ماکسی برای خانم ها با فرم اندام لاغر و کشیده انتخابی مناسب است و خانم هایی که دارای اندامی چاق و درشت هستند بهتر است به سراغ این مدل پیراهن عروس ها نروند زیرا فرم اندام آن ها با پوشیدن این پیراهن عروس ها نامطلوب به نظر می رسد.
خانم هایی که دارای فرم اندامی متناسب و زیبا هستند نیز می توانند از این نوع لباس عروس در جشن عروسی خود استفاده نمایند و جذاب تر و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسند.

مدل لباس عروس شیک و ساده

مدل لباس عروس ساده و زیبا

مدل لباس عروس زیبا و شیک

پیراهن عروس ماکسی جدید

لباس عروس زیبا و جدید

مدل لباس عروس شیک و جذاب

مدل لباس عروس زیبا

لباس عروس کار شده

لباس عروس شیک

مدل لباس عروس جذاب

مدل لباس عروس جذاب

لباس عروس ساده اروپایی

مدل لباس عروس زیبا

لباس عروس شیک و ساده

مدل لباس عروس

مدل لباس عروس ساده و خاص

مدل لباس عروس جدید

مدل ماکسی عروس شیک

لباس عروس ساده

لباس عروس جدید

لباس عروس

مدل لباس عروس یقه هفت

لباس عروس کار شده

لباس عروس کار شده

مدل لباس عروس ساده و جذاب

مدل لباس عروس یقه هفت

لباس عروس شیک

مدل لباس عروس زیبا و بی نظیر

لباس عروس زیبا و خاص

مدل لباس عروس ساده و جذاب

لباس عروس

مدلهای لباس شب ماکسی

لباسهای ماکسی برای خانوم ها از جمله لباسهای مجلسی کلاسیک، شیک و راحت هستند، در بالا انواع پیراهن عروسی ماکسی در مدلهای گیپور، آستین بلند و بدون آستین، ماکسی دنباله دار و چاک دار را مشاهده کردید، این پیراهن ها به دلیل برش ساده و راسته خود و دنباله حداقل یک متر یا کمتر طرفداران خاص خود را دارند، همچنین برای عروس خانوم هایی که به دنبال لباسهایی شیک و ساده هستند، می تواند انتخاب مناسبی باشد، در ادامه تصاویر متنوعی از انواع پیراهن شب ماکسی بلند قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

زیباترین پیراهن عروس ماکسی

مدل لباس شب از جمله لباسهای مجلسی شیک برای خانومها است که در انواع مدلهای متنوع و شیک طراحی و دوخته می شود، لباس شب ماکسی یکی از انواع این پیراهن های شیک است که در رنگ های متنوع و طرح های کار شده زیبا از دانتل و گیپور می باشند که می توانید از این لباسهای شیک در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده کنید و بدرخشید، در اینجا مدلهای جدیدی از لباس شب ماکسی با طراحی های زیبا و شیک قرار داده ایم که انتخاب هر یک از آنها در صورتی که متناسب با رنگ پوست و استایل و فرم بدنتان انتخاب شده باشد، تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری شما خواهد داشت.

تصاویر پیراهن عروس ماکسی پیراهن عروس ماکسی بلند انواع پیراهن عروس ماکسی جدیدترین پیراهن عروس ماکسی پیراهن عروس ماکسی ساده مدل لباس عروس ماکسی زیبا پیراهن عروس ماکسی مشکی پیراهن عروس ماکسی جدید مدل لباس عروس ماکسی جدید پیراهن عروس ماکسی زیبا پیراهن عروس ماکسی لباس عروس ماکسی شیک لباس عروس ماکسی جدیدترین مدل لباس عروس ماکسی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس عروس ماکسی شیک و جدید آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *