دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل پالتو مردانه جدید و لاکچری برای آقایان خوش پوش

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل پالتو مردانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

پالتوها از انواع پوشاک های ضروری برای فصول سرد سال است و با توجه به اینکه مدل پالتو مردانه روی زیبایی و جذابیت ظاهری آقایان تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ پالتو حساسیت لازم را به خرج دهید.

پالتو مردانه، در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و همین تنوع زیاد کار انتخاب پالتویی با تن پوش مناسب و شیک را برای آقایان کمی دشوار کرده از این رو بهتر است آقایان در هنگام انتخاب پالتو به فرم اندام و رنگ پوست و طرح و رنگ سایر لباس هایشان توجه نمایند تا بتوانند پالتویی مناسب را از بین طرح های متنوع برای پوشیدن انتخاب نمایند.

مدل پالتو ساده مردانه

مدل پالتو مردانه با جدیدترین طرح های مد سال

با شروع فصل پاییز و زمستان بازار خرید پالتوی مردانه و کاپشن مردانه و کاپشن چرم مردانه داغ می شود و اگر شما تمایل دارید در زمستان امسال ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است از پالتوهای کوتاه و بلند مردانه استفاده نمایید. در ادامه توجه شما را به چند مدل پالتوی مردانه جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

پالتوی شیک مردانه

مدل پالتوی مردانه کوتاه و بلند

یک پالتوی زیبا و مناسب باید به خوبی گرم باشد و علاوه بر این از نظر سایز نیز مناسب باشد و شما با پوشیدن آن ظاهری آراسته پیدا کنید بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل پالتوی مردانه به جنس و سایز و رنگ پالتو توجه کنید.
پالتوهای مردانه در انواع طرح های بلند و کوتاه دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهری باکلاس و جذاب تر داشته باشید بهتر است پالتوهایی که اندازه قد آن ها تا روی مچ پا و یا زیر زانو است را برای پوشیدن انتخاب کنید همچنین این مدل پالتوها قسمت پایین تنه را گرم تر نگه می دارند و برای آقایانی که تمایل دارند در فصل زمستان از پالتویی گرم استفاده نمایند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

مدل پالتو چرم و خزدار مردانه

  •  آرون گروپس

مدل پالتوی چرم مردانه

مدل پالتوی مردانه

مدل پالتوی زیبا و شیک مردانه

مدل پالتوی شیک مردانه

مدل پالتوی مشکی مردانه

مدل پالتوی زیبا مردانه

پالتوی مردانه شیک

مدل پالتو

مدل پالتوی قهوه ای مردانه

مدل پالتو چرم مردانه

مدل پالتوی چرم و خزدار مردانه

مدل پالتوی مشکی مردانه

مدل پالتوی مشکی مردانه

مدل پالتوی اسپرت مردانه

مدل پالتوی زیبای مردانه

مدل پالتوی کوتاه مردانه

مدل پالتوی طرح دار مردانه

مدل پالتوهای کوتاه مردانه مورد توجه اغلب آقایان هستند و این مدل پالتوها در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید خوش تیپ و خوش استایل تر به نظر برسید بهتر است این مدل پالتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
رنگ پالتوی مردانه یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. پالتوهای مردانه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند و با توجه به اینکه رنگ های تیره گرما را بیشتر جذب می کنند بنابراین شما می توانید در صورت تمایل رنگ پالتوی خود را از بین رنگ های تیره نظیر مشکی و قهوه ای تیره و سورمه ای و … انتخاب کنید. پالتوهای رنگ روشن نیز جذابیت خاص خودشان را دارند و ظاهر و تیپ آقایان جوان با این مدل پالتوها زیباتر به نظر می رسد.

پالتوی گرم و زیبا مردانه
مدل پالتوی شیک مردانه
مدل پالتوی مشکی مردانه
مدل پالتوی مشکی مردانه
مدل پالتوی طرح دار مردانه
مدل پالتوی خاکستری و طرح دار مردانه
پالتو رنگ روشن مردانه
مدل پالتوی ساده و شیک مردانه
مدل پالتو مشکی مردانه
پالتوی مردانه زیبا و مشکی
مدل پالتو بلند مردانه
مدل پالتوی بلند مردانه
مدل پالتو کوتاه و شیک مردانه
مدل پالتوی کوتاه و شیک مردانه
مدل پالتو قرمز مردانه
مدل پالتو اسپرت برای آقایان جوان
مدل پالتو اسپرت مردانه
پالتوی مردانه جدید
مدل پالتو شیک و زیبا مردانه
مدل پالتوی زیبا و ساده برای آقایان
مدل پالتو خاکستری مردانه
مدل پالتوی شیک و جذاب مردانه

مدلهای جدیدتری از پالتوی مردانه

پالتوها از جمله پوشش های گرم و پرطرفدار برای داشتن استایل زمستانی جذاب برای آقایان می باشند که امروزه مدلهای متنوعی از آن در طرح ها و رنگهای متنوع و خاص طراحی و تولید می شوند که هر کسی می تواند با توجه به استایل و سلیقه اش بهترین مدل آن را انتخاب و خریداری نماید، در تصاویر بالا انواع مدلهای پالتوی مردانه شیک و زیبا برای آقایان خوش پوش و خوش تیپ را ملاحظه کردید، حال برای مشاهده مدلهای جدیدتری از پالتوهای مردانه می توانید در ادامه همراه ما شوید.

مدل پالتوی مردانه پاییزه و زیبا

پالتوها در واقع یک پوشش رویی گرم از پارچه های ضخیم و با لایه داخلی پشمی می باشند که مدلهای مردانه آن امروزه در انواع طرح های متنوع کوتاه و بلند با مدل یقه های مختلف و به صورت خردار یا بدون خز طراحی می شوند و مدلهای بلند این پالتوها نیز برای آقایان بلند قد می تواند استایل و تیپ فوق العاده جذابی را ایجاد نماید، از این رو در اینجا می توانید مدلهای متنوع دیگری از پالتوهای زمستانی و پاییزی شیک برای آقایان را ببینید و بهترین آن را متناسب با سلیقه و فرم اندام خود انتخاب نمایید.

مدل پالتو مردان

مدلی از پالتو مردانه

تصاویری از مدل پالتوی مردانه

جدیدترین مدل پالتوی مردانه

مدلهای جدید پالتوی مردانه

مدل پاییزی پالتوی مردانه

مدلی جذاب از پالتوی مردانه

انواع مدل پالتوی مردانه

مدل شیک پالتوی مردانه

مدل زیبای پالتوی مردانه

جدیدترین مدل پالتو مردانه

مدل جدید پالتوی مردانه

مدل پالتوی مردانه جذاب

مدل پالتو مردانه تیره

مدل پالتوی مردانه شیک

مدل پالتوی مردانه خاص

مدل پالتوی مردانه جدید

مدل پالتوی مردانه زیبا

مدل پالتو مردانه زمستانی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل پالتو مردان آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پالتوهایی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *