دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل مفهومی شاسی بلند شورولت FNR Carry All معرفی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

در نمایشگاه خودرو گوانگ ژو چین، شاسی بلند مفهومی FNR Carry All معرفی شد که این شاسی بلند با نسل آینده بلیزر و کامارو تشابهات زیادی دارد. 

این مدل مفهومی،چشم اندازهای کراس اورهای آینده را عرضه می کند. شورولت FNR Carry All به شورولت سابربان Carryall مدل ۱۹۳۵ مربوط می گردد. این خودرو در شکل ظاهری به کامارو شباهت دارد.

شورولت از شاسی‌بلند مفهومی FNR Carry All در نمایشگاه خودرو گوانگ‌ژو چین رونمایی کرد که در کاپوت با مجرای خنک کننده و چراغ های جلوی تیز  شباهت‌هایی با کامارو و نسل آینده بلیزر دارد. به خودروی عضلانی Bowtie شبیه است اما فضای بزرگ تری برای آن در نظر گرفته شده است. مانندخودروهای اسپرت دارای سقف کربنی و کالیپر ترمز Brembo  با دیسک ترمز کربن سرامیکی می باشد.

شاسی بلند شورولت FNR Carry All

جزئیات تهاجمی چون آینه های تیز و گوشه دار، دریچه های کاپوت در آن به کار رفته و با این ویژگی ها به نسل آینده بلیزر شبیه شده است. فاصله محوری این خودرو برابر با ۲۸۶۷ میلی متر و طول ۵۰۰۰ میلی متر می باشد.

شاسی بلند شورولت FNR Carry All

سانروف پانورامیک آن سبب ورود نور به داخل اتومبیل می شود و در داخل کابین خودرو برای ۶ نفر صندلی در نظر گرفته شده است. برای داشبورد دارای نمایشگر ۱۲ اینچی است و سیستم اطلاعاتی و سرگرمی آن با اندازه ۱۰ اینچی طراحی شده است.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *