دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ نمایشگرهای هولوگرافیک را به صنعت تلفن های هوشمند وارد می کند

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

پتنت جدید سامسونگ در تلاش است که نمایشگرهای هولوگرافیک را در اسمارت فون های نسل آینده وارد کند. لطفاً در شرح جزئیات همراه ما باشید. 

این پتنت نشان می دهد که سامسونگ برای ساخت نمایشگرهای هولوگرافیک به دنبال روش های تازه ای است. در حال حاضر نمایشگرهای فعلی از فناوری های پیچیده ای استفاده می کنند و در واقع با استفاده از نور تصویر مورد نظر را ایجاد خواهند کرد.

این نمایشگرها باعث می شوند که کاربران بتوانند از هر زاویه ای تصویر فضایی و سه بعدی جسم را تماشا کنند. نمایشگرهای سه بعدی امروزی واقع گرا نیستند و تصویر یکتا و غیر فضایی را ارائه می کنند.

 نمایشگرهای هولوگرافیک سامسونگ

نمایشگرهای هولوگرافیک پیچیده می باشند و به انرژی و قدرت پردازشی بالایی نیاز دارند. در واقع سامسونگ قرار است همان صفحه نمایش ها را با یک تفاوت مهم مورد استفاده قرار دهد و به پردازش و انرژی بالایی برای این کار نیاز ندارد.

این تفاوت همان شخصی سازی ردیابی و تشخیص کاربر و وارد شدن دوربین به این چرخه برای ارائه تصویر سه بعدی است. در این روش هر فرد به جای استفاده از فناوری هولوگرافی، می تواند در هر بار در لحظه تصویر سه بعدی خصوصی سازی شده را بر مبنای مکان و زاویه دید لحظه ای خود نسبت به صفحه نمایش ببیند.

بزرگ ترین عیب این فناوری سامسونگ مربوط به عدم استفاده همزمان از این تصویر شبه-هولوگرافی برای چند کاربر می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *