دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مردی با این خصوصیات را برای ازدواج از دست ندهید!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

اگر شما اکنون در یک رابطه عاطفی هستید اما به مناسب بودن طرف مقابل برای ازدواج شک دارید، این مقاله را تا پایان مطالعه بفرمایید. 

در این مقاله مجموعه ای از خصوصیات و ویژگی های مردان خوب و مناسب برای ازدواج گردآوری شده است. مردانی که پس از ازدواج با آن ها پشیمان نخواهید شد.

نگران نیستید

اگر در یک رابطه حس امنیت دارید و نگران نیستید، مطمئن باشید که طرف مقابل شما نقش خود را به خوبی اجرا می کند. معمولاً این نگرانی به دلیل رفتارهای طرف مقابل پیش می آید و اگر حس نگرانی ندارید، مطمئن باشید در یک رابطه امن قرار دارید.

برای بهتر شدن تلاش می کند

برای بهترشدن رابطه تلاش می کند و تمایل دارد به بهترین گزینه برای شما تبدیل شود. زمانی که ابراز ناراحتی می کنید، به حرف هایتان به خوبی گوش می دهد و حاضر است برای شادی شما رفتارش را تغییر دهد.

خصوصیات مرد مناسب برای ازدواج

از او به خوبی یاد می کنید

زمانی که با دوستانتان در حال درد و دل هستید و از طرف مقابل تان به نیکی یاد می کنید، بدانید که از رابطه با او راضی هستید و همین موضوع برای گرفتن یک تصمیم جدی کافی می باشد.

کارهای شما را انجام می دهد

مسئولیت کار شما را قبول می کند و گاهی به جای شما کارتان را انجام می دهد. مثلاً اگر فراموش کرده اید چیزی بخرید، او بدون گله و شکایت این کار را انجام می دهد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خصوصیات مرد مناسب برای ازدواج

از شما تعریف می کند

اگر در زمینه ای پیشرفت کرده باشید یا هنر جدیدی یاد گرفته باشید، از شما در مقابل دیگران تعریف و تمجید می کند. این مسئله نشان می دهد که برای شما ارزش زیادی قائل است و گزینه مناسبی برای ازدواج است.

خودش را فدای شما می کند

برای شما به هر کاری دست می زند. به عنوان مثال حاضر به ناراحتی شما نیست، به همین خاطر از سفر خود منصرف می گردد. همیشه سعی می کند به شما نزدیک باشد و شما را تنها نگذارد.

خصوصیات مرد مناسب برای ازدواج

برای شما ارزش قائل است

اگر با وجود طی شدن زمان زیادی از رابطه اما شریک زندگی تان همچنان به استقبال شما می آید و در را برای تان باز می کند یا قرار سفر یا رستوران با شما می گذارد، بدانید که برای او ارزشمند هستید.

به دنبال تغییر دادن شما نیست

طبیعتاً هر فردی اعتقادات و رفتارهایی دارد که در دید فرد مقابل چندان خوشایند نیست. به عنوان مثال دیدن سریالی که شما خیلی دوست دارید، برای او آزار دهنده است اما به احترام شما چیزی نمی گوید. این موضوع نیز ارزشمندی شما را برای مخاطب خاص تان نشان می دهد.

خصوصیات مرد مناسب برای ازدواج

دوری از شما را تجربه کرده

اگر مدتی از او دور ماندید اما او همچنان از پس این دلتنگی و دوری برآمد و پای شما ایستاد، به این عشق و علاقه تردید کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *