دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جاذبه ها و مکان های دیدنی مونیخ آلمان که در سفر به این شهر نباید از دست بدهید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

مونیخ سومین شهر بزرگ و توریست در آلمان است که به وسیله کوه های آلپ و رودخانه ایسار احاطه شده است. مکان های دیدنیمونیخ شامل جاذبه های متنوعی از چشم اندازهای طبیعی و مدرن است.

شکوه و عظمتی که در شهر مونیخ آلمان دیده می شود آن را شهری شناخته شده در جهان قرار داده است و وجود ورزشگاه معروف و بزرگ در این هشر تو.ریستی بر جذابیت ها و امکانات آن افزوده است که هر ساله گردشگران زیادی را از مناطق مختلف به خود جذب می کند. از مکان های دیدنی مونیخ می توان به پارک المپیک و باغ انگلیس اشاره کرد. مونیخ و مکان های دیدنی

زیباترین مکان های دیدنی مونیخ برای گردشگران

در شهر مونیخ می توانید جاذبه های بی نظیری از فرهنگ و هنر و همچنین تکنولوژی های پیشرفته را مشاهده کنید. در کنار این جاذبه های مهم برخی دیگر از مکان های دیدنی نیز وجود دارند که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد.

     دیدنی های معروف مونیخ

بی ام و ولت:

با دیدن این فضا و جاذبه مونیخ به می توان به پیشرفت تکنولوژی و علوم در آن اشاره کرد جدای از معماری شیک و لوکس این فضا وجود خودروهای برند و معتبر در این برج توجه هر بازدید کننده ای را به سوی خود می کشاند.

مکان های دیدنی مونیخ را بشناسید

کاخ نیمفنبرگ:

سبک معماری این کاخ به سبک باروک نزدیک است و اطراف کاخ نیز باغی بزرگ و سر سبز وجود دارد که می توانید در آن قدم بزنید. نمای بیرونی و فضای این کاخ مجلل و باشکوه است به همین دلیل از مکان های گردشگری مونیخ محسوب می شود.

کلیسای معروف مونیخ

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

موزه آلمان:

از جاذبه های فرهنگی که در این شهر وجود دارد موزه علم و فناوری است که اطلاعات مهمی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد سازه های موجود از اولین هواپیماهای پیشرفته در این موزه بسیار تماشایی است.

چشم اندازهای زیبای مونیخ

اقامتگاه سلطنتی مونیخ:

همانطور که از نام این مکان پیدا این اقامتگاه یک اقامتگاه سلطنتی و متعلق به پادشاهان است شاهزاده دوک های از ایالت بایرن در این کاخ اقامت داشته است. نمای سلطنتی و آثار ارزشمند در کنار نقاشی های خارق العاده این بنا را ارزشمند کرده است.

مناطق تاریخی مونیخ

استادیوم آلیاتنز آرنا:

اما برای گردشگرانی که از طرفداران فوتبال هستند دیدن از این استادیوم مجهز را پیشنهاد می کنیم این استادیوم که از مکان های دیدنی مونیخ محسوب می شود.

جاذبه های مونیخ

بازار ویکچوالز:

این بازار از بازارهای شلوغ و پر رفت و آمد در مونیخ است و به عنوان یک بازار سنتی نیز محسوب می شود. که در اطراف آن فروشگاه های مختلفی وجود دارد.

جاذبه های گردشگری مونیخ

پارک المپیک:

این پارک از جاذبه های معروف و دیدنی های زیبا در مونیخ است که در آن کنسرت های موسیقی مهمی برگزار می شود که در کنار جشنواره ها تماشایی است.

پارک دیدنی مونیخ

مکان های دیدنی و جاذبه هایی که در این بخش مشاهده کردید از معروف ترین دیدنی های شهر مونیخ به شمار می روند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *