دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی مناطق گردشگری و مکان های دیدنی سنگاپور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

سنگاپور از قطب های مهم گردشگری است که بیشتر گردشگران آن افراد ثروتمند هستند. مکان های دیدنی سنگاپور از مناظر طبیعی و چشم اندازهای رویای تا هتل ها و برج های لوکس مورد توجه تمام گردشگران است.

امکانات به روز و بی نظیری که برای گردشگران در سنگاپور وجود دارد گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. برج ها و هتل های لوکس و لاکچری که در این شهر قرار دارد محلی برای استراحت گردشگران خارجی است همچنین این ساختمان خود از مکان های دیدنی سنگاپور به شمار می روند.            برج های زیبا در سنگاپور

معرفی بهترین مکان های دیدنی سنگاپور:

سنگاپور از شهرهای پیشرفته جهان است و به همین دلیل در میان توریست ها شناخته شده است از مهم ترین و معروف ترین جاذبه هایی که در سنگاپور برج ها و چشم اندازهای آن است.

سنگاپور و زیبای های آن

پرنده سنگاپوری:

این پرنده به عنوان دومین چرخ و فلک پیشرفته در جهان و از جاهای دیدنی سنگاپور است در این چرخ و فلک شما می توانید چشم اندازی شگفت انگیز از سنگاپور را مشاهده کنید.

جاذبه های توریستی سنگاپور

محله چینی ها:

این محله کوچک نمایی زیبا و دیدنی از چین را به نظاره می گذارد در این محله می توانید از  امکانات مختلف استفاده کنید و از مغازه ها دیدن کنید. تابلوهای میراث فرهنگی که در این محله و در بخش هایی از آن دیده می شود حاوی اطلاعات مهمی هستند.

مکان های دیدنی معروف سنگاپور

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

هتل رافلز:

این هتل، از هتل های ساخته شده در قرن ۱۹ است و توسط چارلی چاپلین و چند تن از افرد معروف دیگر ساخته شده است در این هتل غذاهای محلی و مدرن وجود دارد که گردشگران از آن بسیار استقبال می کنند.

جاذبه های خاص در سنگاپور

اسکله کلارک:

این اسکله یک مرکز تجاری است و در قرن ۱۹ برپا شده است قلب تپنده سنگاپور را با این اسکله می شناسند که با امکانات مجهز خود برای گردشگران سفری خاطره انگیز را به همراه دارد.

مکان های پر جاذبه سنگاپور

گاردنز بای بی:

در میان شلوغی های سنگاپوری می توانید با دیدن از این محله سر سبز تجربه ای فوق العاده داشته باشید سازه هایی که در ای منطقه وجود دارد سازه هایی مدرن و تماشایی هستند که خود از جاذبه ها و مکان های دیدنی سنگاپور محسوب می شود.

چشم اندازهایی از سنگاپور

موزه چانگی:

این موزه که از کلیساهای موجود در سنگاپور نیز به شمار می رود آثار مهمی از جنگ جهانی دوم را در اختیار گردشگران می گذارد. این مکان در زمان جنگ محلی برای شکنجه اسرا بوده است و همچنان آثاری از وسایل وحشتناک شکنجه وجود دارد .

دیدنی های قدیمی سنگاپور

خیابان اورچارد:

همانطور که می دانید شهر سنگاپور به شهر مد و مدلینگ شناخته شده است و یکی از دلایل سفر گردشگران دیدن از بازارهای خرید این شهر است. در اطراف این خیابان وجود  سینما و انواع غذاها می تواند جذاب و تماشایی باشد.

دیدنی های شناخته شده در سنگاپور

پولائو اوبین:

این منطقه سر سبز که دور از هر ساخته دست بشر است می تواند آرامشی خاص و لذتی بی انتها را برای شما به همراه داشته باشد که آن را از چشم اندازهای خاص و باور نکردنی دریافت خواهید کرد.

مکان های دیدنی سنگاپور برای گردشگران

باغ گیاه شناسی:

اگر از علاقه مندان به طبیعت و گیاهان هستید این باغ رویایی را به شما پیشنهاد می کنیم این باغ همچنین به لحاظ فرهنگی در این شهر دارای اهمیت است.

جاذبه های دیدنی سنگاپور

جزیره سنتوسا:

این جزیره دارای سواحلی دلنشین و خاص است امکانات این سواحل شامل قایق رانی و نمایش بازی دلفین ها است که گردشگران را به خود جذب می کند.

مناطق توریستی سنگاپور

مارینا بی سندز

یک مجموعه اقامتی بسیار زیبا و با شکوه که محلی برای خوشگذرانی قشر مرفه می باشد و شامل یک هتل، فروشگاه های برند لوکس، موزه آرت ساینس، مراکز خرید لوکس و مد روز و نیز بسیاری دیگر از جا های دیدنی و جذاب تشکیل شده است، ضمن اینکه در بالای این مجموعه زمین کشتی قرار گرفته که مملو از امکانات تفریحی منحصر به فرد و خاص می باشد.

مکان های گردشگری سنگاپور

به این جایگاه خاص اسکای پارک می گویند و در آنجا می توان علاوه بر داشتن یک زندگی بسیار لاکچری، چشم اندازی کلی و ۳۶۰ درجه ای از سنگاپور مشاهده کرد. انواع غذا ها، فست فود های خوشمزه و نیز نوشیدنی های مختلف در رستوران های این ساختمان ها سرو می شود، ضمن اینکه علاوه بر همه این امکانات شما می توانید با پرداختن ۳۸ دلار آمریکا چند و با استفاده از پرده کروماکی عکسی در جلوی هتل بگیرید که در تمام طول شب می درخشد.

هند کوچک و خیابان عرب ها

تنوع داشتن محله های سنگاپور یکی از جذابیت های این کشور می باشد، از این رو این کشور را بهشت عشاق خرید می نامند، این کشور همچنین دارای آداب و سنت های خاص و غذا های خوشمزه و نیز ویژگی های بومی زیادی در بخش های قدیمی تر خود است که این ویژگی ها تنها در منطقه هند کوچک و خیابان عرب ها قابل مشاهده است.

جامعه هند دارای تاریخچه ای غنی در سنگاپور می باشد به طوری که قدمت آن به بیشتر از ۲۰۰ سال قبل بر می گردد، نام سنگاپور در واقع معادل سانسکریت شهر شیر ها گرفته شده است و امروزه شامل محله ای جذاب و رنگارنگ می باشد که اعیاد سنتی در آنجا جشن گرفته شده و علاقمندان به بازدید می توانند برای مشاهده عبادت هندی ها در معبد سری وراماکالیامان در آنجا حضور پیدا کنند، همچنین با دست فروشان محلی هم کلام شوند و از آنها ساری بخرند.

مکانهای دیدنی سنگاپور

مسجد سلطان که در منطقه عرب ها وجود دارد و در سال ۱۸۲۵ ساخته شده، یکی از مناطق گردشگری سنگاپور می باشد و غیر مسلمان ها اجازه ورود به محل نماز را ندارند ولی می توانند از گنبد طلایی و هنر های زیبای به کار رفته در آن دیدن کنند. راسته های حاجی و بالی از جمله محله های خرید این منطقه هستند که رستوران های زیادی در آنجا قرار گرفته اند.

مکان های توریستی و دیدنی سنگاپور دارای تنوع بسیاری است و بیشتر گردشگران دوست دارند تا از جاذبه های طبیعی و چشم انداز سواحل آن دیدن کنند. در پایان ضمن سپاس از همراهی شما، از علاقمندان به بخش جهان گردی دعوت می کنیم برای آشنایی با مکان های گردشگری و جذاب در سراسر دنیا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *