دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دو خودروسازی فورد و فولکس واگن به هم پیوستند

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

اخیراً اخباری مبنی بر اتصال دو خودروسازی فورد آمریکا و فولکس واگن آلمان منتشر شده است. هدف از این اتصال، پیشرفت در زمینه توسعه فناوری خودروهای خودران و برقی بوده است. 

شایعاتی مبنی بر همکاری دو شرکت فوق العاده فورد و فولکس واگن منتشر شده است. قرار است این دو خودروسازی طیف گسترده ای از محصولات بازار را به دست بگیرند. از مهم ترین این خودروها باید به تسلا و نیسان اشاره کرد. 

این پیوست می تواند تغییری بزرگ در خودروهای جهان به وجود آورد. ماهیت این مشارکت فعلاً مبهم است و خیلی شفاف نشده است. اگر این اشتراک قوت بگیرد، بازار و توسعه زیادی در این خودروها به وقوع می پیوندد.

اتحاد فورد و فولکس واگن

فولکس واگن در زمینه خودروهای خودران، حدود ۳۸ میلیارد دلار هزینه کرده و تا سال ۲۰۲۲ باید به اهداف خود برسد. فورد نیز حدود ۴ میلیارد دلار صرف خودروهای خودران کرده و چشم اندازهای آینده خود را تغییر می دهد.

اتحاد فورد و فولکس واگن

اتحاد فورد و فولکس واگن

قبلاً نیز اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی توانسته تحولی بزرگ را نصیب شرکت های ژاپنی و فرانسوی کند. از اتحادهای ناموفق نیز باید به اتحاد بین دایملر-کرایسلر اشاره کرد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اتحاد فورد و فولکس واگن

البته با گذشت چند ماه از اتحاد این دو شرکت نتایج آن مشخص می گردد. اگر این پیش بینی درست از آب دربیاید، هم تولیدات این خودروسازی بیشتر خواهد شد و هم صاحبان خودروسازی هزینه کمتری صرف می کنند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *