دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نمونه های موفق آرایش با لباس سفید و نکاتی که باید بدانید

  • ندا خوشرو
  • ۸ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل های آرایش با لباس سفید مخصوص خانم ها و دختران جوان را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل میکاپ ها نهایت لذت را ببرید.

اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس رسمی از لباس سفید استفاده کنید حتما باید میکاپ کردن را نیز به فهرست تان بیفزایید تا چهره تان رنگ پریده و بیحال به نظر نرسد. آرایش با لباس سفید در انواع مدل های مختلف موجود است و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و فرم صورت خود از بین این مدل ها، میکاپ زیبایی را انتخاب نمایید و در مهمانی ها و مجالس جذاب و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

مدل های آرایش با لباس سفید با جدیدترین متدهای میکاپ روز دنیا

رنگ لباس مجلسی نود درصد از پوشش را تشکیل می دهد بنابراین بهتر است شما از مدل میکاپی استفاده کنید که با رنگ لباس تان همخوانی و مطابقت بیشتری دارد. در مطالب قبلی انواع مدل ارایش با لباس قرمز و آرایش با لباس مشکی و آرایش صورت با لباس آبی را مشاهده کردید در ادامه این مطلب با انواع ایده ها برای میکاپ صورت با لباس سفید آشنا خواهید شد.

مدل آرایش صورت

مدل میکاپ صورت زنانه و دخترانه با لباس سفید

برنزه کردن پوست برای لباس های سفید ایده آل و مناسب است و لباس های مجلسی سفید زمانی زیبایی ظاهری شما را دو برابر می کنند که پوست تیره ای داشته باشید.
برای میکاپ چشم ها با لباس سفید سایه های رنگی مناسب هستند و بهتر است شما از سایه ها با رنگ هایی نظیر سرخابی و سبز و زرد و … برای میکاپ چشم های خود استفاده نمایید تا چشم هایتان درخشش و جذبه ای خاص پیدا کنند. رنگ سایه را همچنین بهتر است مخالف با تن پوست صورت خود انتخاب نمایید. اگر تن پوست شما سرد است سایه های قرمز و نارنجی برایتان بهترین انتخاب هستند و اگر تن پوست گرمی دارید سایه چشم با تن خاکستری می تواند برایتان بهترین گزینه باشند. توجه داشته باشید که برای میکاپ چشم ها همچنین بهتر است از ریمل های رنگ تیره استفاده کنید تا جذابیت چشم هایتان بیشتر به نظر برسد.
برای گریم لب ها با لباس سفید نیز می توانید از انواع رژلب های رنگ روشن نظیر قرمز و نارنجی و … استفاده کنید که انتخاب هر یک از این رنگ های رژلب نیز به رنگ پوست شما بستگی دارد.

مدل میکاپ دخترانه

مدل میکاپ صورت با لباس سفید

آرایش صورت زیبا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

میکاپ صورت زیبا لباس سفید

آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ صورت با لباس سفید

آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ صورت با لباس سفید گلدار

آرایش صورت دخترانه با لباس سفید

مدل میکاپ با لباس سفید

آرایش صورت زنانه

آرایش صورت زیبا

آرایش صورت برنزه

میکاپ صورت برنزه با لباس سفید

آرایش صورت زنانه

میکاپ صورت زیبا و جذاب با لباس سفید

آرایش صورت برنزه و شیک

مدل میکاپ صورت ملایم با لباس سفید

آرایش صورت ملایم و لایت

مدل میکاپ با لباس سفید

آرایش صورت زنانه

میکاپ صورت با لباس سفید

مدل آرایش صورت زیبا و شیک

میکاپ صورت لایت با لباس مجلسی سفید

مدل میکاپ صورت

مدل میکاپ با لباس سفید

آرایش صورت دخترانه با لباس سفید

آرایش صورت زیبا و جدید

آرایش صورت ملایم

میکاپ صورت ملایم با لباس مجلسی سفید

مدل آرایش صورت زیبا لباس سفید

میکاپ صورت دخترانه با لباس سفید

مدل آرایش صورت زیبا

میکاپ صورت عروس با لباس سفید

آرایش صورت زنانه با لباس سفید

مدل میکاپ لایت

مدل آرایش صورت برنزه با لباس سفید

آرایش صورت ساده و جدید

آرایش صورت زنانه با لباس سفید

مدل میکاپ زنانه با لباس مجلسی سفید

آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت دخترانه جدید و زیبا

آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ ساده

میکاپ صورت با لباس سفید

مدل میکاپ زنانه با لباس سفید

مدل آرایش صورت

آرایش صورت زیبا و برنزه

مدل آرایش صورت

ست کردن لباس سفید عروس با میکاپ مناسب

پوشیدن لباسهای سفید در عین حال که می توانند زیبا و جذاب باشند، برخی مواقع ممکن است خیلی زشت جلوه کند به ویژه زمانی که ست درستی برای این منظور صورت نگیرد، یکی از روشهایی که موجب می شود تا در لباستان بدرخشید، ست کردن لباس با میکاپ می باشد که ممکن است در ابتدا چندان پر اهمیت به نظر نرسد، اما در واقع هماهنگی ارایش با لباس نقش مهمی در جذابیت ظاهری شخص خواهد داشت، حال از آنجا که پیراهن عروس اغلب به رنگ سفید می باشد، در صورتی که با مدل میکاپ مناسب و زیبا انجام گیرد، می تواند در جذابیت و زیبایی عروس خانوم تاثیر زیادی داشته باشد، در ادامه تصاویر متنوعی از انواع مدل میکاپ عروس با پیراهن سفید را قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع میکاپ با لباس سپید

عروس خانوم ها معمولا برای انتخاب مدل لباس و میکاپ برای جشن عروسی شان وسواس زیادی به خرج می دهند، زیرا دوست دارند در این شب به یادماندنی بدرخشند و زیبا و جذاب به نظر برسند، راهکار های زیادی برای افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری عروس وجود دارد، انتخاب هماهنگ رنگ و مدل لباس با نوع میکاپ وی از اهمیت زیادی برخوردار است، در اینجا می توانید از تصاویر ست لباس سفید عروس با میکاپ زیبا دیدن کنید.

میکاپ زیبا با لباس سفیدمدل میکاپ با لباس سپیدتصاویر میکاپ با لباس سپید عروسیمیکاپ با لباس سپید عروسمیکاپ با لباس سپید پوشیدهمدلی از آرایش با لباس سفیدجدیدترین میکاپ با لباس سپیدمیکاپ جذاب با لباس سپیدمدل آرایش با لباس سفیدمیکاپ جدید با لباس سپیدمیکاپ زیبا با لباس سپیدمیکاپ با لباس سپیدمیکاپ با لباس سفیددر این مطلب تصاویری از انواع مدل میکاپ با لباس سفید را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *