دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل مانتو مجلسی رنگی و شاد و جذاب برای با سلیقه ها

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تصاویری با انواع مدل مانتو مجلسی رنگی با جدیدترین طرح های مد سال مخصوص خانم ها و دختران جوان شیک پوش و خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتوی مجلسی رنگی از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها است و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس از مانتوهای رنگ روشن استفاده نمایید این مدل مانتوهای مجلسی می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

مدل مانتوی مجلسی یکی از ضروری ترین لباس ها برای خانم ها است و این مدل مانتو در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید با توجه به شکل اندام و رنگ پوست و … مدل و رنگ مانتوی مجلسی خود را انتخاب نمایید.

مدل مانتو مجلسی رنگی و طرح دار

مدل مانتو مجلسی رنگی با جدیدترین طرح های مد سال

با پوشیدن مدل مانتوی مد روز و خوشرنگ تغییرات مثبتی در ظاهر و فرم اندام شما ایجاد می شود بنابراین بهتر است خانم ها در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه توجه شما را به چند مدل مانتوی مجلسی رنگی جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل مانتو کار شده مجلسی

مدل مانتوی مجلسی رنگی زنانه و دخترانه

طرح و رنگ مانتو اگر بدرستی انتخاب شود ظاهر و تیپ شما جذاب و بدون نقص تر به نظر می رسد. در هنگام انتخاب رنگ مدل مانتوی مجلسی و مدل مانتوی اسپرت و … بهتر است به رنگ پوست خود توجه کنید. اگر پوست شما معمولی است مدل مانتو مجلسی شاد و رنگی می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد همچنین شما در صورت تمایل می توانید از مدل مانتوهای مجلسی با رنگ تیره نیز در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید.
خانم ها با رنگ پوست تیره برای اینکه چهره آن ها شادابی و نشاط بیشتری داشته باشد بهتر است رنگ مدل مانتوی مجلسی خود را از بین رنگ های روشن نظیر آبی و طوسی روشن و بژ و صورتی و … انتخاب نمایند.
خانم ها با رنگ پوست روشن می توانند رنگ مانتوی مجلسی خود را از بین رنگ هایی نظیر آبی ملایم و آبی سیر و بژ و … انتخاب کنند. توجه داشته باشید که مدل مانتوهای مجلسی با رنگ های زرد و قرمز و سبز و سفید و صورتی برای افرادی که رنگ پوست آن ها روشن است انتخابی مناسب و ایده آل محسوب نمی شوند.

مدل مانتو مجلسی زرد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مانتو زرد و سفید مجلسی

مدل مانتو رنگی زنانه

مدل مانتو چند تکه

 

مدل مانتو مجلسی گلدار و رنگی

مدل مانتو مجلسی دخترانه

مدل مانتو بلند مجلسی

مدل مانتوی شیک و رنگ روشن

مدل مانتو چند تیکه مجلسی

مدل مانتو مجلسی رنگ روشن

مدل مانتو مجلسی رنگی و شیک

مدل مانتوی شیک و رنگ روشن

مدل مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتو زرد مجلسی

مدل مانتو سفید و آبی

مانتو مجلسی دو رنگ

مدل مانتو مجلسی قرمز

مدل مانتوی مجلسی رنگی و پر انرژی

مانتو مجلسی قرمز

مدل مانتوی کار شده مجلسی

مدل مانتوی بلند و شیک مجلسی

مدل مانتو گلدار

مدل مانتو مجلسی رنگی

مدل مانتو رنگی و طرح دار

علاوه بر رنگ پوست در هنگام انتخاب مدل مانتوی مجلسی رنگی بهتر است به فصل سال نیز توجه کنید. اگر شما در فصل بهار به سر می برید بهتر است مدل مانتوهای مجلسی رنگ روشن و شاد را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
مدل مانتوهای مجلسی با رنگ هایی نظیر صورتی ملایم و زرد روشن و سفید و آبی و بنفش روشن و … برای پوشیدن در فصل تابستان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
مدل مانتوهای مجلسی با رنگ روشن نظیر شتری و آبی و سبز زیتوتی و پرتقالی و … برای پوشیدن در فصل پاییز مناسب هستند و شما می توانید با پوشیدن این مدل مانتوها در فصل پاییز به زیبایی بدرخشید.

مدل مانتو مجلسی بلند

مدل مانتو مجلسی بلند

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتوی مجلسی رنگی

مدل مانتو مشکی و قرمز مجلسی

مدل مانتو مجلسی دخترانه

مدل مانتوی زنانه مجلسی

مدل مانتوی شیک و جدید مجلسی

مدل مانتو کوتاه مجلسی

مدل مانتوی مجلسی رنگی دخترانه

مدل مانتو شیک مجلسی

مدل مانتو رنگ روشن زنانه

مدل مانتو مجلسی سفید و زرد

مدل مانتو سفید و زرد مجلسی

مدل مانتو مجلسی طرح دار

مدل مانتوی رنگی مجلسی طرح دار

مدل مانتو گلدار مجلسی

مدل مانتو زنانه رنگی

مدل مانتو طرح دار

مدل مانتوی زیبا و شیک مجلسی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو مجلسی رنگی آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها مانتو با تن پوش شیک و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *