دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل لباس شب کوتاه گیپور با انواع طرح های شیک و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را ۲۱ مدل لباس شب کوتاه گیپور جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل پیراهن شب کوتاه گیپور از انواع لباسهای پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است این مدل پیراهن  های شب  برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل پیراهن شب و  مجلسی از انواع لباسهای ضروری برای خانم ها محسوب می شوند بنابراین بهتر است خانم ها در هنگام انتخاب طرح و رنگ پیراهن شب و مجلسی خود حساسیت لازم را به خرج دهند.

لباس شب گیپور

مدل لباس شب کوتاه گیپور با جدیدترین طرح های مد سال

در دوخت مدل لباس شب زنانه و دخترانه از پارچه های مختلف نظیر حریر و گیپور و ساتن و … استفاده می شود که هر یک از این مدل لباس ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

در ادامه تصاویری از انواع مدل پیراهن های شب گیپور را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس شب کوتاه

انتخاب لباس شب کوتاه از بین طرح های متنوع کار نسبتا دشواری است بنابراین بهتر است خانم ها و دختران جوان برای داشتن لباس شب مناسب و در عین حال شیک ابتدا نقاط ضعف و قوت اندام خود را بشناسند سپس مدل و رنگ لباس شب را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایند تا با پوشیدن لباس شب خوش تیپ و خوش اندام تر به نظر برسند.
اگر شما دارای اندامی چاق و درشت هستید لباس شب های گپیور کوتاه یقه دار و آستین دار و تک رنگ برایتان انتخابی مناسب و ایده آل هستند همچنین خانم ها با فرم اندام چاق بهتر است برای داشتن فرم اندامی متناسب و زیبا لباس شب های کوتاه را با کفش های پاشنه بلند بپوشند.
خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند از انواع مدل لباس شب گیپور دکلته و بدون آستین در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل لباس گیپور کوتاه

مدل لباس شب

مدل لباس شب آستین دار

مدل لباس شب گیپور کوتاه

مدل لباس شب کوتاه گیپور دخترانه

پیراهن مجلسی کوتاه با پارچه گیپور

مدل لباس شب زیبا و شیک

لباس شب خاکستری گیپور

مدل لباس شب کار شده با گیپور

مدل لباس شب دخترانه گیپور

مدل لباس شب کوتاه گیپور زنانه

مدل لباس شب گیپور زنانه

مدل لباس شب قرمز

لباس شب گیپور قرمز

مدل لباس شب قرمز

مدل لباس شب قرمز و گیپور

مدل لباس شب کوتاه گیپور قرمز

پیراهن کوتاه گیپور دخترانه

مدل لباس شب کوتاه

مدل لباس شب دخترانه

لباس شب مشکی

مدل لباس شب گیپور شیک

اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپ تان ایده آل و جذاب تر به نظر برسد بهتر است در انتخاب سایز مدل لباس شبتان دقت داشته باشید و از پوشیدن لباس شب های تنگ یا گشاد خودداری کنید و لباس شبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دقیقا هم سایز شما است.
انتخاب رنگ لباس شب یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه ای ویژه داشته باشید. در هنگام انتخاب رنگ لباس شب و رنگ لباس مجلسی بهتر است به رنگ پوست خود توجه داشته باشید. لباس شب ها با رنگ های روشن نظیر کرم و صورتی و سفید و … برای خانم ها با رنگ پوست سبزه و تیره انتخابی مناسب و ایده آل هستند و خانم ها با رنگ پوست سفید و روشن می توانند از انواع لباس شب ها با رنگ تیره نظیر قهوه ای و مشکی و قرمز تیره و … در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایند.

لباس شب زیبا و شیک

مدل  پیراهن شب کوتاه گیپور زنانه

لباس شب کوتاه

لباس شب مشکی زنانه

لباس شب قرمز و کوتاه

لباس شب قرمز و شیک

مدل لباس شب

مدل لباس شب سفید

لباس شب دخترانه

لباس شب دخترانه و شیک

لباس شب مشکی

لباس شب زنانه گیپور

مدل لباس شب کوتاه گیپور دخترانه

مدل لباس شب گیپور سفید و مشکی

انواع مدل لباس شب کوتاه با پارچه گیپور و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم از بین این طرح های متنوع بتوانید لباس شب با تن پوش شیک و مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *