دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بالاخره نخستین پرچمدار تاشدنی سامسونگ با دو نمایشگر امولد روانه بازار شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

پس از مدت ها انتظار، بالاخره نخستین پرچمدار تاشدنی سامسونگ با دو نمایشگر امولد و مشخصات سخت افزاری متمایز روانه بازار شد. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید. 

گوشی پرچمدار W2019 تاشدنی برای بازار چین معرفی شد. این گوشی دارای دو نمایشگر امولد است و کاربر بدون باز کردن درب گوشی می تواند از طریق نمایشگر خارجی با گوشی کار کند.

کلیدهای ناوبری فیزیکی و دکمه های شماره گیری با باز کردن درب گوشی قابل رویت می باشند. سخت افزار به کار رفته در آن بسیار قدرتمند است و این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و رم ۶ گیگابایت و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء حافظه از طریق میکرو اس دی مجهز شده است.

نخستین پرچمدار تاشدنی سامسونگ

نمایشگرهای به کار رفته در آن از نوع امولد و ۴.۲ اینچی می باشند. وضوح تصویر آن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ و نسبت تصویر آن ۹ به ۱۶ می باشد. در قسمت پشتی دو دوربین قرار گرفته که یکی از آن ها ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم دو گانه f/1.5-2.4 و یک سنسور تله فوتو برای زوم غیر نوری دو برابری تعبیه شده است.

نخستین پرچمدار تاشدنی سامسونگ

در قسمت جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 وجود دارد. باتری به کار رفته در آن برابر با ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعتی است و گوشی با درگاه USB-C شارژ می گردد.

سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری اختصاصی در آن به کار رفته است. دستیار صوتی بیکسبی کره ای ها در آن وجود دارد و یک کلید اختصاصی برای این دستیار صوتی در نظر گرفته شده است.

نخستین پرچمدار تاشدنی سامسونگ

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

حسگر اثر انگشت آن در کنار می باشد و طبق ادعای سامسونگ دقت بالایی دارد. بدنه گوشی از مواد پریمیومی مانند آلومینیوم آنودایز شده ی برش خورده با الماس و شیشه تهیه شده است.

متاسفانه این گوشی در هنگام بسته شدن قطور می شود. در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه شده و درباره تاریخ دقیق عرضه و قیمت گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *