دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

محصول پایین رده سامسونگ با اندروید گو و صفحه نمایش ۶ اینچی عرضه می شود

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

سامسونگ بعد از ارائه Galaxy J2 Core، گلکسی جی ۴ کور را با سیستم عامل اندروید گو و ارائه مشخصات بهتر روانه بازار کرد. برای اطلاع از سایر جزئیات همراه ما باشید.

سامسونگ نخستین گوشی اندروید گو خود را (گلکسی جی ۲ کور) در ماه اوت رونمایی کرد. البته این گوشی در بعضی از کشورها مانند ایالات متحده هنوز عرضه نشده است. سامسونگ دومین گوشی مبتنی بر اندروید گو را با نام جی ۴ کور در روز ۱۸ آبان ۱۳۹۷ معرفی کرد. 

این گوشی نسخه بهبود یافته نمونه معرفی شده در اوت است. در بخش سخت افزاری همچنان ضعیف است. اندروید گو برای گوشی های پایین رده مانند گلکسی جی ۲ کور و جی ۴ کور به کار رفته است.

محصول پایین رده سامسونگ با اندروید گو

اندروید ۸ اوریو و اندروید ۹ پای برای کارکرد به سخت افزار مناسب نیاز دارند و به همین دلیل گوگل اندروید گو(GO) را برای گوشی های با سخت افزار ضعیف و البته ارزان قیمت ارائه کرده است.

محصول پایین رده سامسونگ با اندروید گو

بسیاری از این نرم افزارها در گوشی جدید سامسونگ حذف شده و این گوشی با اندروید گو ۸.۱ معرفی شده است. دارای صفحه نمایش ۶ اینچی اچ دی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل، پردازنده ۱.۴ گیگاهرتزی ۴ هسته ای، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه (البته قابل ارتقاء) است.

دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی است و به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر مجهز شده است. هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه و قیمت در نظر گرفته برای گوشی وجود ندارد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *