دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قیمت شاسی بلند فوتون ساوانا در ایران اعلام شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت عظیم خودرو نماینده رسمی برند فوتون در ایران است و به تازگی قیمت شاسی بلند فوتون ساوانا را اعلام کرده است. لطفاً در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

فوتون یک خودروساز چینی است که فعالیت های خود را از دهه ۹۰ میلادی شروع کرده و از معروف ترین برندهای چینی در زمینه تولید خودروهای سنگین می باشد. محصولات تجاری این برند مدت هاست که وارد ایران می شوند.

از جمله این خودروها باید به وانت پیکان تونلند اشاره کرد که در بازار ایران به عنوان خودروی خوب شناخته شده است. عظیم خودرو از بزرگ ترین عرضه کنندگان خودروهای داخلی و وارداتی سال ۹۶، تصمیم دارد شاسی بلند فوتون ساوانا را به کشور وارد کند.

قیمت شاسی بلند فوتون ساوانا

قیمت در نظر گرفته شده برای مشتریان این خودرو معادل ۳۷۴ میلیون تومان است. این خودرو در کامل ترین نسخه تولید می گردد. از نظر تجهیزات فنی به موتور ۲.۸ لیتری توربو دیزل مجهز شده است. جدیدترین پیشرانه آن دو لیتری GDI توربو است که حدود ۲۱۵ اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن متر دارد.

قیمت شاسی بلند فوتون ساوانا

در این خودرو جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک ZF آلمان و ۵ دنده دستی گتراگ آلمان، سبب انتقال قدرت موتور به چرخ ها می شود. در دو نوع  نسخه دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل روانه بازار می شود. نسخه دو دیفرانسیل آن قوی تر است و هر دو نسخه در جاده های ایران مورد آزمایش قرار گرفته اند.

قیمت شاسی بلند فوتون ساوانا

  •  آرون گروپس

قیمت شاسی بلند فوتون ساوانا

از تجهیزات این شاسی بلند باید به کروز کنترل، نمایشگر ۷ اینچی، سیستم کنترل شروع حرکت در سر بالایی، دو کیسه هوا، سامانه تنظیم میزان هرزگردی، تودوزی چرمی، حسگر نور، سان روف، آینه حساس به نور، GPS، دوربین دید عقب و … اشاره کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *