دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین انار دون شده با روش های متفاوت و بسیار زیبا

  • زهرا خانزاده
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

این بخش از مطالب آرگا را به ارائه انواع تزیین انار دون شده اختصاص خواهیم داد. چرا که انار از اصلی ترین میوه های شب یلدا محسوب می گردد.

با نزدیک شدن به شب یلدا بسیاری از افراد در تکاپوی مهیا کردن انواع میوه ها و مدل های خاص برای میوه آرایی برای شب یلدا می باشند تا برای شب یلدا سفره ای زیبا بچینند. به همین منظور در ادامه می توانید، نمونه های بسیار شیک و مجلسی از  تزیین انار دون شده را مشاهده نمایید.

تزیین هنرمندانه انار دون شده

تزیین انار دون شده برای شب یلدا

مدل های مختلف زیبایی برای تزیین انار وجود دارد، که هر کس بسته به هنر و سلیقه اش، طرح خاصی را می پسندد. مثلا می توان با انار دانه شده گل رز ساخت. روش ساخت آن بسیار ساده است و در ساخت آن باید کمی دقت کرد.

برای انجام این کار باید از مقداری سیم نازک مسی (سیم گل سازی) و سلفون استفاده کنید. ابتدا سیم را به شکل چند گلبرگ آماده نمایید، البته انتهای آن را نبندید. برای ساخت هر گلبرگ بهتر است از سیم دولا استفاده کنید، سپس سلفون را همانند تصویر زیر به دور سیم به صورت کیسه مانند بپیچید و مقداری انار دون شده را درون کیسه بریزید، دقت داشته باشید که میزان انار کمتر و بیشتر نشود. حال انتهای گلبرگ را ببندید. بعد از آماده کردن تمام گلبرگ ها، برای بستن آن ها به شکل گل رز، ابتدا گل برگ وسط را با استفاده از یک تکه سیم همانند تصویر ارائه شده به گلبرگ دیگر وصل کنید و این کار را تا گل برگ آخر ادامه دهید.

تزیین انار به شکل گل

تزیین انار دون شدهتزیین خلاقانه انار به شکل گل

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین خلاقانه انار دون شده

تزیین دانه های انار برای سفره عقد

تزیین مجلسی انار دون شده

تزیین دانه های انار به شکل خلاقانهتزیین شیک دانه های انار به مناسبت شب یلدا

تزیین دانه های انار مخصوص شب یلداتزیین جالب انار دانه شده

تزیینات انار دون شدهتزیین جدید انار دانه شده با پوست انار

تزیین دانه های انار با پوست انارایده های جذاب برای تزیین انار

تزیین جدید دانه های انار تزیین دانه های انار به شکل ساده

تزیین دانه های انار به شکل میوه انگور   تزیین دانه های انار به شکل خوشه انگور

تزیین انار به صورت شیکدیزایین متفاوت انار دون شده با کیوی و پرتقال

 روش تزیین انارتزیین انار

تزیین انار شب یلداایده جالب برای تزیین دانه های انار

تزیین انار ویژه شب یلداتزیین میوه انار

تزیین مجلسی و جالب انار دون شده

ساخت دسته گل انار از جدیدترین مدل های تزیین انار برای شب یلدا است، که با کمی خلاقیت و ابتکار عمل می توان زیباترین دسته گل های انار را تهیه کرد.

تزیین انار دون شدهتزیین شیک انار دانه شده به شکل دسته گل

تزیین انار دون شدهدسته گل با انار دنه شده و کیوی

ساخت دسته گل زیبا انار دون شده

تزیین دانه های انار با ژله و استفاده از پوست انار، از دیگر روش های تزیین انار می باشد، که به زیباتر شدن سفره شب یلدا کمک می کند. همچنین استفاده از کیک انار و تزیین زیبای کیک با انار دنه شده می تواند، ایده جذابی برای سفره آرایی شب یلدا باشد.

تزیینات مجلسی انار دون شده

تزیین انار به شکل خلاقانه تزیین جالب انار دون شدهتزیین انار ژله ای

تزیین انار دون شدهتزیین انار به شکل زیبا

تزیین انار دون شدهدیزایین ژله با انار دون شده

تزیین دانه های انار به صورت قلبی شکلتزیین کیک با دانه های انار

تزیین کیک انار دون شده  تزیین کیک با انار دانه شده

تزیینات کیک با انار دون شدهتزیین مجلسی کیک انار

تزیین خاص و توپی شکل انار دون شده

ایده های جدیدتر میوه آرایی با انار دون شده

ایده های فوق العاده جذاب و متنوع زیادی برای تزیینات و میوه آرایی جشن شب یلدا وجود دارد و بسیاری از خانوم های خوش سلیقه تمام ذوق و خلاقیت خود را به کار می گیرند تا با ایجاد زیباترین تزیینات بتوانند تحسین مهمانهایشان را برانگیزند. انار یکی از میوه های اصلی برای پذیرایی شب یلدا می باشد که می توان از آن در تهیه انواع خوراکی های شب یلدا همچون کیک، تزیین ژله شب یلدا و سایر دسر های مخصوص این جشن مورد استفاده قرار داد، در ادامه تصاویر متنوع دیگری از انواع تزیینات شکیل انار دانه شده قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند و بتوانید از زیباترین مدلهای تزیین در این مطلب برای تزئینات شب چله خود الهام بگیرید.

انواع تزئین انار دانه شده

همانطور که می دانید؛ انار همچون سایر میوه های هندوانه، کیوی، کدو، موز، پرتقال و لبو از جمله تزیینات اصلی شب یلدا است که هر کسی به سلیقه خود می تواند روشها مختلفی را برای میوه آرایی مخصوص شب یلدا انتخاب نماید، در تصاویر بالا انواعی از مدلهای تزئین انار دانه شده را ملاحظه کرده اید، اکنون در این قسمت تصاویر دیگری از تزیینات شکیل و زیبای انار برای شب یلدا به اشتراک گذاشته ایم که می توانید ببینید و الگو بگیرید.

تزئین انار دانه شده مجلسیایده تزئینات انار دون شدهتصاویر تزئینات انار دون شدهتزئینات انار دون شده فانتزیتزئینات انار دانه شدهتزیین انار دون شده خلاقانهتزئینات انار دون شده جالبتزئینات انار دون شده شب یلداتزیین انار دون شده مجلسیتزئینات زیبای انار دون شدهتزئینات جدید انار دون شدهتزئینات شیک انار دون شدهتزئینات انار دون شدهایده های تزیین انار دون شده

امیدواریم از مشاهده انواع تزیین انار دون شده لذت برده باشید و با الگو برداری از مدل های ارائه شده، به زیبا ترین شکل ممکن سفره شب یلدا را بیاراید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *