دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نحوه رفع آفتاب سوختگی رنگ ماشین و ترمیم کدر شدن رنگ خودروهای مختلف

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

بیشتر شما با معضل رنگ پریدگی خودروی خود مواجه شده اید که علت اصلی آن تابش زیاد و مستقیم نور خورشید به بدنه خودرو است که به مرور زمان موجب آفتاب سوختگی رنگ ماشین می شود.

تابش نور خورشید به طور مستقیم بر روی بدنه خودرو موجب می شود تا رنگ ظاهری خودرو کمی کدر و کثیف شود و به لایه سطحی آن آسیب وارد می کند. اما آیا ترمیم آفتاب سوختگی رنگ ماشین ممکن است؟ و می توان با استفاده از راهکارهایی خودروی خود را مثل زوز اول درآورد؟ در ادامه پاسخ این سوالات را بیان خواهیم کرد.رفع آفتاب سوختگی رنگ ماشین

ترمیم آفتاب سوختگی رنگ ماشین:

وجود عواملی چون باران، باد و نور خورشید به مرور زمان موجب رنگ پریدگی خودرو می شوند و ظاهر خودروی شما را کهنه نشان می دهد برای رفع این مشکل راهکارهای مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها خودروی خود را درخشان کنیم.

شاید اولین راهکاری که در این زمینه به ذهن می رسد رنگ کردن خودرو باشد که هزینه بالایی خواهد داشت و علاوه بر آن موجب می شود تا ارزش خودرو نیز کاسته شود.در این میان روش های بهینه و به صرفه ای نیز وجود دارد که از طریق آن می توانید خودرو خود را جلا دهید.

برای از بین بردن رنگ پریدگی خودرو شما می توانید با کمترین هزینه و در منزل این کار را انجام دهید برای از بین بردن آفتاب سوختگی رنگ ماشین شما می توانید با تهیه ابزار لازم در این زمینه خودرو خود را ترمیم کنید.

از بین بردن سوختگی رنگ ماشین

پولیش نانو لیزر از بهترین ابزار مورد استفاده در این زمینه است همچنین می توانید بر حسب میزان سوختگی رنگ خودرو از انواع ابزار مختلف نیز استفاده کنید.

زمانی که آفتاب سوختگی به مقدار بالا نباشد می توانید از واکس خودرو استفاده کنید برای این کار باید خودرو را در مکانی سایه دار پارک کنید و بعد از شستن آن، با استفاده از مقداری مایع ضد زنگ مخصوص رنگ خودرو به همراه اسفنج سطح خودروی خود را مرطوب کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سپس باید مایع پولیش را به شکل دورانی بر روی سطح بدنه بمالید و همراه با اسفنج آغشته به مایع پولیش به خوبی سطح خودرو را تمیز کنید با تکرار این کار شما می توانید رنگ تازه ای به خودرو ببخشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *