دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هوندا آکورد ۲۰۱۹ با قیمت و مشخصات فنی رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

قرار است هوندا آکورد ۲۰۱۹ در مدل های مختلف و با موتورهای ۱.۵ و ۲ لیتری با چهار تیپ متفاوت روانه بازار گردد. در ادامه مشخصات کلی این خودرو را معرفی خواهیم کرد. 

فروش خودرو هوندا آکورد ۲۰۱۹ در آمریکا آغاز شده و این خودروی ژاپنی قرار است سدان پر فروش خود را با قیمت ۲۳ هزار و ۷۲۰ دلار به علاوه هزینه مالیات و تحویل خودرو(۸۹۵ دلار) به فروش برساند. 

گران قیمت ترین هوندا آکورد به موتور ۲ لیتری و جعبه دنده ۱۰ سرعته خودکار مجهز شده و با قیمت ۳۵ هزار و ۹۵۰ دلار عرضه می شود. نخستین خودروی هونداست که سیستم ارتباطی HondaLink  دارد.

قیمت و مشخصات فنی هوندا آکورد 2019

با این سیستم راننده قادر است در هر جایی با تلفن همراه هوشمند اقدام به باز و بست قفل هوشمند کند. نمایشگر ۷ اینچی مقابل راننده، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع خودگار دوگانه، چراغ های جلو و عقب LED، سنسور باران، سیستم هشدار سطح هوشیاری راننده، سیستم رادار نقطه کور و … از جمله امکانات این خودرو می باشند. ضمن اینکه بسیاری از این تجهیزات برای خودرو قابل سفارش می باشند.

قیمت و مشخصات فنی هوندا آکورد 2019

از دیگر مشخصات هوندا آکورد ۲۰۱۹ می توان به نمایشگر ۸ اینچی در کنسول مرکزی، اندروید اتو، اپل کارپلی، شارژر بی سیم تلفن، سیستم اتصال بلوتوث خودکار و پشتیبانی از اینترنت ۴G LTE اشاره کرد.

قیمت و مشخصات فنی هوندا آکورد 2019

نمونه اول این خودرو با موتور ۴ سیلندر خطی توربو با حجم ۱.۵ لیتر عرضه می گردد. قدرت تولیدی این خودرو برابر با ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاوری است. نمونه دوم با موتور ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۵۲ اسب بخار و گشتاوری ۳۷۰ نیوتن متر روانه بازار می گردد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نمونه سوم پیشرانه هیبریدی با قدرت تولیدی ۲۱۲ اسب بخار است که دو موتور برقی و بنزینی را در کنار هم ارائه می کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *