دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نسخه کروک بی ام و سری ۸ به زودی روانه بازار می شود

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

 نسخه کروک  بی ام و سری ۸ برای علاقه مندان به خودروهای کروک با دو موتور ۶ سیلندر از نوع خطی و V8  در سال ۲۰۱۹ روانه بازار می گردد. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید. 

خودروساز باواریا بعد از رونمایی از نسل جدید بی ام و سری ۸ قصد ارائه نسخه کروک پر طرفدار را دارد. سری ۸ کروک قرار است جایگزین سری ۶ گردد و به رقابت با مرسدس بنز Sکلاس کوچک و بنتلی کانتیننتال GTC بپردازد. 

سری ۸ با عرضه سه مدل کوپه، کروک و سدان بازار خوبی به دست خواهد آورد. تیپ ۸۴۰d xDrive با موتور ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توربوشارژ دیزل، قدرت ۳۱۶ اسب بخار و گشتاور ۶۸۱ نیوتن متر در اروپا عرضه می گردد.

نسخه کروک بی ام و سری 8

تیپ ۸۵۰i xDrive با موتور ۸ سیلندر Vشکل ۴.۴ لیتری توربوشارژ با قدرت تولیدی ۵۲۳ اسب بخار و گشتاوری ۷۵۰ نیوتن متر عرضه خواهد شد. دو مدل سری ۸ کروک نیز با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک ارائه می گردد.

نسخه کروک بی ام و سری 8

تیپ ۸۵۰i xDrive سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۳.۹ ثانیه تجربه می کند و وزنی برابر با ۲۰۵۵ کیلوگرم دارد و تیپ ۸۴۰d xDrive سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۵.۲ ثانیه با وزن ۱۹۵۵ کیلوگرم تجربه می کند.

نسخه کروک بی ام و سری 8

سقف کروک بی ام سری ۸ در زمان ۱۵ ثانیه باز و بسته می گردد و این قابلیت را دارد در سرعت ۴۸ کیلومتر نیز باز و بسته شود. برای این خودرو قیمت بالای ۱۰۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *