دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فورد موستانگ Boss 429 با قدرت ۸۱۵ اسب بخار بازسازی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

خودروی عضلانی فورد موستانگ Boss 429 در نمایشگاه سما ۲۰۱۸ عرضه شد. البته نمونه عرضه شده نمونه بازسازی شده این خودرو بعد از ۵۰ سال می باشد. 

برای بازسازی نسخه جدید فورد موستانگ Boss 429، شرکت فورد با شرکت کلاسیک ریستورریشنز همکاری می کند. این ابتکار و خلاقیت طرفداران خودروهای عضلانی را به وجد آورده است. 

خودروی بازسازی شده بر مبنای بدنه اصلی موستانگ ۱۹۶۹ و در کارخانه شرکت کلاسیک ریستورریشنز تولید خواهد شد. پیشرانه ۸.۴ لیتری خورجینی ۸ سیلندر انژکتوری با قدرت ۸۱۵ اسب بخار برای آن در نظر گرفته شده است.

فورد موستانگ Boss 429 با قدرت 815 اسب بخار
برای این خودرو جعبه دنده دستی تریمک با سیستم کلاچ دو صفحه ای DYAD کانترفورس،ECU، سیستم سوخت رسانی مدرن EFI و چرخ لنگر جدید در نظر گرفته شده است.

فورد موستانگ Boss 429 با قدرت 815 اسب بخار

 سیستم تعلیق چهار میله ای برای حفظ ثبات در سرعت های بالا استفاده شده است. قدرت تولیدی خودرو برابر با ۸۱۵ اسب بخار می باشد. خودرو به رینگ های آلومینیومی در لاستیک های اسپرت میشلن و  ترمزهای ۶ پیستونی جلو و چهار پیستونی عقب مجهز شده است.

فورد موستانگ Boss 429 با قدرت 815 اسب بخار

سیستم تهویه مطبوع، بلندگوهای کیکر آدیو و فرمان آلومینیومی لکرا از تجهیزات این خودروست. نمایشگر عقربه ای سرعت قدیمی برای آن به کار رفته و قرار است با قیمت پایه ۲۰۹ هزار دلار روانه بازار شود.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *