دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی ویژگی هایی که آیپد پرو ۲۰۱۸ را متمایز می کند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

پس از رونمایی از دستاورد جدید اپل، حالا نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار می گیرد. از جمله ویژگی های شاخص این تبلت صفحه نمایش بزرگ آن می باشد. در ادامه شما را با سایر جزئیات آشنا می کنیم. 

آیپد اپل در این عرضه به طور کلی دوباره طراحی شده و حاشیه ها در آن کم شده اند. ضمن اینکه با صفحه نمایش بزرگی عرضه می شود و در بخش سخت افزاری نیز با تغییرات شگرف ارائه شده است.

فیس آیدی برای اولین بار در آن ها به کار رفته و در دو حالت افقی و عمودی وجود دارد. قرار بود که این تبلت جایگزین مناسبی برای لپ تاپ ها می باشد. در ادامه باید دید که تبلت معرفی شده چه قدر قدرتمند است.

ظاهر زیبا و جذاب

در باز طراحی به شکل زیبایی ارائه شده و با حاشیه های کوچک، توجه زیادی را معطوف به خود می کند. با این ویژگی نمونه ۱۱ اینچی آن درست هم اندازه نمونه ۱۰.۵ اینچی قبل است. مدل ۱۲.۹ اینچی نسبت به نمونه قبلی کوچکتر می باشد.
معرفی ویژگی های متمایز آیپد پرو 2018

از بعضی از لپ تاپ ها توانایی بیشتری دارد

آیپد پرو از ۹۰ درصد لپ تاپ های بازار توانایی بیشتری دارد. چون در آن موتور عصبی و تراشه A12X Bionic به کار رفته و به همین خاطر قادر است در هر ۵ ثانیه ۵ تریلیون محاسباتی انجام دهد. در بخش گرافیکی با کنسول ایکس باکس وان اس قابل ارزیابی است. برای بخش های سرگرمی نیز می توان روی این لپ تاپ حساب کرد.

معرفی ویژگی های متمایز آیپد پرو 2018

بهره مندی از فیس آیدی

اپل برای استفاده از دوربین TrueDepth، شکل کلی آیپد را عوض کرده و این ویژگی موجب شده که سیستم فیس آیدی قوی تر از قبل باشد. این سیستم در دو حالت عمودی و افقی قادر به تشخیص چهره است. این موضوع برای کسانی که اهل کیبورد هستند، حائز اهمیت می باشد.

معرفی ویژگی های متمایز آیپد پرو 2018

سیستم ناوبری ساده

کلید هوم در آن حذف شده و سیستم ناوبری آیفون های جدید متفاوت خواهد بود. اگر اهل کار با آیفون X یا آیفون های جدید هستید، با این سیستم ناوبری مشکل نخواهید داشت. ضمن اینکه کاربران تازه کار به زودی این ژست های حرکتی را فرا خواهند گرفت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

معرفی ویژگی های متمایز آیپد پرو 2018

قابلیت اتصال به مانیتور ۵K

در آیپد پرو به جای بهره مندی از پورت لایتنینگ از پورت USB-C استفاده شده است. با این قابلیت می توان تبلت را به راحتی به وسایل جانبی از جمله مانیتور ۵K متصل کرد. از این پورت برای شارژ دستگاه نیز می توان استفاده کرد.

معرفی ویژگی های متمایز آیپد پرو 2018

جک هدفون حذف شده است

با وجود ویژگی های مطلوب ارائه شده برای آیپد پرو ۲۰۱۸، جک هدفون آن حذف شده و شما مجبور به خرید یک هدفون بلوتوثی یا دانگل خواهید شد. اپل با این اقدام نشان داده که به آینده بدون پورت معتقد است و در راستای این هدف جک هدفون را از گران ترین تبلت های خود کنار زده است.

معرفی ویژگی های متمایز آیپد پرو 2018

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *