دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کاردستی ساعت جدید و خلاقانه

  • یلدا محمدی
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۱

مدل های متنوع انواع کاردستی ساعت برای کودکان با کاغذ، مقوا و همچنین ظروف یکبار مصرف را در این مطلب مشاهده می فرمایید و با جدیدترین مدل های کاردستی کودکان به شکل ساعت دیواری با طرح های زیبا و جذاب آشنا می شوید.

ساخت ساعت دیواری یکی از ساده ترین وسایل دست ساز است که به راحتی می توانید آن را با انواع وسایل موجود در منزل تهیه نمایید. این وسیله دست ساز جالب و زیبا برای کمک به یادگیری کودکان اهمیت زیادی دارد و مطمئنا همه مادران و همچنین مربیان مهد کودک بارها اقدام به ساخت آن به شکل های مختلف نموده اند. در این مطلب سعی داریم نمونه های جدید و ساده کاردستی ساعت را معرفی نماییم و ایده های جدید و خلاقانه ایی در زمینه ساخت ساعت ارائه دهیم. همراه ما باشید.

جدیدترین مدل های کاردستی ساعت دیواری برای کودکان :

ساعت را می توانید برای سنین مختلف تهیه نمایید و از این طریق به کودکان کمک کنید تا با ایده های خلاقانه  انواع مدل ساعت را بسازند و از این طریق علاوه بر شکوفا سازی خلاقیت در کودکان، به یادگیری ساعت نیز کمک نمایید. با همه وسایلی که در دسترس دارید می توانید انواع  مختلف ساعت و کاردستی برای کودکان را تهیه فرمایید که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

ساعت دیواری کاغذی :

انواع مختلف کاغذ ساده و کاغذ رنگی در دسترس ما وجود دارد که می توان گفت فراوان ترین وسیله برای ساخت ساعتهای متنوع است، از این رو انواع مختلف کاردستی با کاغذ طرفدارهای زیادی دارند و بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. ساخت ساعتهای زیبا با کاغذ نیز از این قاعده مستثنا نیست و به راحتی با کاغذهای موجود در منزل می توان آن را تهیه نمود.

کاردستی کاردستی با کاغذ رنگیساخت کاردستی جدیدساخت کاردستی

ساعت مقوایی :

استفاده از مقوا ایده ساده و جالبی برای ساخت ساعت دیواری است. بعد از مشخص کردن طرح اصلی ساعت، الگوی آن را روی انواع مختلف یا کارتن برش زده و بعد از اتصال به هم صاحب ساعت دیواری مقوایی شیک و زیبایی شوید و آن را به کودک دلبند خود هدیه دهید و یا روش ساخت آن را به وی آموزش دهید.

کاردستی کودکانهکاردستی خلاقانهکاردستی کودکان با مقواکاردستی ساعت

ساخت ساعت با وسایل دور ریختنی :

مطمئنا وسایل دور ریختنی و بدون استفاده زیادی در دسترس همه ما وجود دارد که اغلب سعی داریم در اولین فرصت آنها را دور بریزیم غافل از اینکه می توان کارهای دست ساز جذاب و زیبایی با این وسایل دور ریختنی تهیه نمود که ساخت انواع ساعتهای دیواری نیز یکی از این کارهای دست ساز جذاب و جالب است. که در ادامه چند نمونه زیبا و جالب از ساخت این مدل کاردستی با وسایل دور ریختنی را ملاحظه می فرمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاردستی با مقوامدل کاردستی کودکانکاردستی با وسایل دور ریختنیکاردستی با مواد دور ریختنیکاردستی ساعت دیواریساخت کاردستی های کودکانهساخت کاردستی جدیدآموزش کاردستی

ساخت ساعت با بشقاب یکبار مصرف :

بشقاب یکبار مصرف و پلاستیکی به دلیل فرم ظاهری که دارد می تواند ایده مناسب و جالبی برای ساختن ساعت در اشکال مختلف باشد. درست کردن ساعت دیواری با اینگونه ظروف به راحتی انجام می گیرد که در این بخش می توانید مدل های متنوع و زیباتری از آن را ملاحظه نمایید.

کاردستی برای کودکانساخت کاردستی جدیدساخت ساعت کودکانهساخت ساعت دیواری

ساخت ساعت با سی دی

یکی از انواع مدل کاردستی با سی دی ساخت مدل های زیبا و متنوع ساعت برای کودکان می باشد که با در اختیار داشتن یک یا چند عدد سی دی می توانند ساعت دیواری و ساعت رومیزی زیبا بسازند. استفاده از سی دی برای درست کردن انواع ساعت تنها به خلاقیت کودکان بستگی دارند و آن ها می توانند با توجه به ایده های ذهنی جذاب بهترین مدل ساعت ساخته شده با سی دی را درست کنند. انجام این کاردستی، کار کلاسی جالب برای کودکان دبستانی است که به تازگی با ساعت آشنا شده اند و در حال یادگیری ساعت و زمان های مختلف شبانه روز هستند.

سی دی های خش دار قابلیت استفاده ندارد بنابراین والدین و مربیان عزیز با در اختیار قرار دادن این سی دی ها می توانند کودکان را به ساختن ساعت با استفاده از سی دی تشویق نمایند تا علاوه بر سرگرم شدن، خلاقیت های ذهنی نهفته آن ها نیز بروز پیدا کنند و کودک با فکر و ایده خود اقدام به درست کردن ساعت با طرحی ساده و زیبا نماید.

ساخت انواع ساعت با سی دی

در این بخش چندین نمونه دوست داشتنی و جالب از ساعت های ساخته شده با سی دی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این ایده های خلاقانه مورد توجه کودکان عزیز قرار بگیرد و با توجه به این ایده های متنوع مطابق با سلیقه خود ساعت با طرح مدنظر را بسازند.

ساخت جدید ساعت با سی دی

ساخت متفاوت ساعت با سی دی

ساخت بی نظیر ساعت با سی دی

ساخت جذاب ساعت با سی دی

قشنگ ترین کاردستی ساعت

ساخت ساعت زیبا با سی دی

ساخت ساعت های متفاوت با سی دی

ساخت ساعت ساده با سی دی

جدیدترین کاردستی ساعت

ساخت ساعت کودکانه با سی دی

خاص ترین کاردستی ساعت

ساخت ساعت رو میزی با سی دی

ساخت ساعت زنگ دار با سی دی

ساخت ساعت منحصر به فرد با سی دی

با الگوبرداری از مدل ساعت های ساخته شده زیبا و خلاقانه که در این مطلب ارائه شد می توانید انواع مختلف ساعت دیواری را برای کودکان تهیه نمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های مربوطه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *