دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهکار اپلیکیشن استادکار برای صرفه‌جویی در مصرف آب

  • یلدا محمدی
  • ۵ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

بحران آب مسئله‌ای است که دیر یا زود همه ما را درگیر می‌کند. در سال‌های اخیر حتی افرادی که در شهرهای پر باران کشور زندگی می‌کنند نیز متوجه بارش کم باران و بی‌آبی شده‌اند.

در این وضعیت که کشور با معضل کم‌آبی و خشکسالی روبرو است، باید بیش از پیش به دنبال راهکارهای نوین برای صرفه‌جویی در مصرف آب باشیم. از این رو بسیاری از افراد در مشاغل مختلف و به دور از سیاست‌گذاری‌های دولت مردان، به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف آب و استفاده بهینه از آن هستند.

صرفه جویی در مصرف آب

میزان هدر رفت آب در کارواش‌های سنتی چقدر است؟

یکی از کارهای روزمره که بیشترین میزان مصرف آب را دارد، شستشوی خودرو است. معمولا در کارواش‌های سنتی از واترجت استفاده می‌کنند که در هر دقیقه ۲۰ لیتر آب استفاده می‌کند. اگر مدت زمان لازم برای شستن یک خودرو را ده دقیقه در نظر بگیریم در کمترین حالت ممکن آب مورد نیاز برای شستشوی یک ماشین چیزی حدود ۲۰۰ لیتر است که این میزان برای شستشوی خانگی خودرو بسیار بیشتر خواهد بود. حالا به این فکر کنید که بیش از ۲۰ میلیون خودرو در کشور داریم و اگر قرار باشد در روز فقط ۱۰۰ هزار خودرو به کارواش‌ها مراجعه کنند، چه میزان آب هدر می‌رود؟

گاهی با یک تصمیم ساده می‌توان به میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه‌جویی کرد که استفاده از کارواش سبز استادکار یکی از آنهاست. استادکار به عنوان بهترین اپلیکیشن سفارش آنلاین خدمات سعی کرده با ارائه خدمات نوین و متنوع به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک کند.

اپلیکیشن استادکار چیست و چطور به صرفه‌جویی آب کمک می‌کند؟

حتما همه شما وبسایت و اپلیکیشن استادکار را می‌شناسید که به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم درخواست خدمات فعالیت می‌کند. استادکار به عنوان بهترین اپلیکیشن سفارش خدمات سعی کرده خدمات باکیفیت و شفاف را به مشتریان خود ارائه کند و در این زمینه توانسته بیشترین میزان رضایت مشتریان را به دست بیاورد. این اپلیکیشن یکی از استارت‌آپ‌های پیشرو برای صرفه‌جویی در مصرف آب است که تلاش می‌کند میزان مصرف آب در خدماتی مانند کارواش در محل، شستشوی منزل، خشکشویی، لوله‌کشی ساختمان و بسیاری از خدمات دیگر را کاهش دهد. اما یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب که همه ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم، کارواش سبز استادکار است.

صرفه جویی در مصرف آب

آب مورد نیاز برای کارواش سبز استادکار چقدر است؟

استادکار خدماتی مربوط به کارواش خودرو در محل دارد که می‌تواند خودروی شما را در محل مورد نظر شما و در هر زمان که بخواهید، بشوید. در حالی که آب مورد نیاز برای شستن یک خودرو در کارواش‌های سنتی و با استفاده از واترجت چیزی حدود ۲۰۰ تا ۲۴۰ لیتر آب است، آب مورد نیاز برای کارواش سبز استادکار چیزی فقط ۶ لیتر است.

فواید کارواش سبز استادکار چیست؟

کاهش مصرف آب: با استفاده از کارواش سبز به مقدار قابل‌توجهی در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنید و به جای ۲۰۰ لیتر تنها با ۶ لیتر شستشوی ماشین را انجام می‌دهید.

تولید فاضلاب کمتر: وقتی در کارواش سبز خودرو آب کمتری استفاده شود مطمئنا فاضلاب کمتری هم تولید خواهد شد. همچنین شوینده‌های مورد استفاده در کارواش سبز آسیب کمتری به محیط‌ زیست می‌زنند و هزینه‌های تصفیه فاضلاب نیز کمتر می‌شود

صرفه‌جویه در هزینه و وقت: خدمات استادکار مربوط به کارواش در محل است و شما دیگر نیاز ندارید که در ترافیک‌های شهری مسیر طی کنید و به کارواش بروید. زیرا در هر زمان و هر مکان که نیاز به شستشوی خودرو داشته باشید، استادکار متخصصان خود را می‌فرستد و شما یک کارواش خانگی خواهید داشت. مصرف کمتر سوخت نیز می‌تواند یکی از صرفه‌جویی‌های شما در بخش هزینه‌ها باشد.

صرفه جویی در مصرف آب

استفاده از دیگر خدمات خودرو

 شما می توانید برای تعمیر خودرو نیز از استادکار کمک بگیرید. در این روش استادکار بهترین تعمیرکارهای خودرو را به محل مورد نظر شما می‌فرستد تا عیب یابی و تعمیر خودرو و یا تعویض روغن، تعویض لنت ترمز و تعویض باتری و باقی خدمات مربوط به خودرو به شما کمک کند.

اگر مایل به استفاده از وبسایت و اپلیکیشن استادکار هستید می توانید برنامه آن را در کافه بازار برای سیستم  عامل اندروید و از سیب اپ برای سیستم عامل iso دانلود کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *