دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تویوتا هایلوکس Invincible 50 با بازار انحصاری و تعداد محدود عرضه می گردد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۶ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

تویوتا در پی مشارکت با تیونینگ Arctic Trucks مدل جدید هایلوکس را با نام Invincible 50 عرضه و معرفی می کند. لطفاً تا پایان مطلب همراه ما باشید. 

شرکت تیونینگ ایسلندی Arctic Trucks در همکاری با تویوتا مدلی متفاوت از پیکاپ هایلوکس با نام  Invincible 50 عرضه می کند. در این تولید خودرو در تمام بخش ها با بهبود توانایی های خارج جاده ای عرضه می گردد.

از تجهیزات به کار رفته در تویوتا هایلوکس می توان به افزایش ارتفاع ۴۰ میلی متری شاسی در جلو و ۲۰ میلی متری در عقب و سیستم تعلیق ارتقاء یافته اشاره کرد. رینگ های اسپرت این خودرو ظاهری متفاوت به آن بخشیده است.

تویوتا هایلوکس Invincible 50

روی رینگ های مشکی رنگ آن لاستیک همه جارو تولید BF گودریچ با عرض ۲۶۵.۷۵ نصب شده و گفته شده است که این لاستیک ها تاثیر منفی بر روی توانایی هایلوکس در جاده نداشته و عملکردی نرم و راحت را برای خودرو به وجود می آورند.

تویوتا هایلوکس Invincible 50

برای این خودرو در بخش ظاهری علاوه بر تیونر، تجهیزاتی مانند چراغ Vision X LED اضافی، لوله های محافظ قسمت بار کده، گلگیرهای پهن و … در نظر گرفته شده است.

تویوتا هایلوکس Invincible 50

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تویوتا هایلوکس جدید در بخش فنی تغییری را تجربه نکرده و بیشترین تغییرات آن مربوط به بخش ظاهری خودرو است. موتور ۲.۴ لیتری با قدرتی برابر با ۱۴۸ اسب بخار ارائه می گردد. این خودرو قدرت تولیدی خود را با جعبه دنده ۶ سرعته به چهار چرخ منتقل می سازد.

تویوتا هایلوکس Invincible 50

از دیگر امکانات این خودرو باید به رادار بین خطوط، چراغ های خودکار استاندارد، سیستم پیشگیری از تصادف، کروز کنترل هوشمند، سیستم تهویه مطبوع خودکار، شیشه های ایمنی در عقب، سیستم مولتی مدیا و سیستم ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد.

تویوتا هایلوکس Invincible 50

این مدل به تعداد ۵۰ دستگاه در انگلستان محدود شده و قرار است در نوامبر وارد بازار شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *