دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ساخت کاردستی موش با خلاقیت های زیبا و جالب

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از مدل های مختلفی از کاردستی موش را برای شما به نمایش گذاشته ایم که می توانید با کمی دقت در این تصاویر و به سادگی این کاردستی های زیبا و جالب را برای کودکانتان در منزل تهیه کرده و لذت ببرید.

کاردستی موش، از جمله کاردستیهای ساده برای سرگرمی کودکان است که با الگوبرداری از این طرح های زیبا و متنوع که در اختیار شما قرار داده ایم، می توانید آن را به راحتی تهیه نمایید. امیدواریم ضمن الگوبرداری از انواع مدلهای گردآوری شده، تماشای این خلاقیت ها برای شما جذاب باشد.

روش ساخت کاردستی موش برای کودکان

ساخت موش از جمله کارهای خلاقانه و سرگرم کننده می باشد که به دلیل ساده بودن ساخت آن، کار دست ساز مناسبی برای در اختیار قرار دادن کودکان به منظور رشد خلاقیت آنها می باشد که در انواع مختلف کاغذی، پارچه ای و یا با استفاده از برگ درختان می توان آن را تهیه نمود. در این مطلب تصاویر مختلفی از ساخت کار دست ساز کودکانه موش به همراه آموزش ساخت سه مدل از ساخت موش را به شما معرفی کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

کاردستی مقوایی موشمدل خلاقانه و زیبای ساخت موش

آموزش ساخت موش به وسیله برگ درخت

وسایل لازم:

  • چند قطعه کاغذ رنگی
  • برگ درخت بلوط
  • چسب
  • قیچی
  • چشم های مصنوعی

کاردستی متفاوت موش

در ادامه ساخت موش بامزه به وسیله برگ درخت بلوط را به شما آموزش می دهیم. ساخت این حیوان بسیار ساده است و نیاز به انجام کار خاصی نیست. بعد از آماده کردن وسایل مورد نیاز، ابتدا برگها را به وسیله قیچی، از وسط برش می دهیم و سپس بر روی هر کدام از آنها یک چشم می چسبانیم و به صورتی که در تصویر ملاحظه می فرمایید می توانیم این مدل های ساده ساخت موش را در کمترین زمان بسازیم.

کاردستی موش

  •  آرون گروپس

آموزش ساخت ساده موش با پوست گردو

وسایل لازم:

  • چسب
  • ماژیک
  • کاغذ رنگی
  • پوست گردو

آموزش ساخت موش+تصویر

برای خلاقیت با پوست گردو ایده های مختلفی وجود دارد. اما در این مطلب قصد داریم کاردستیهای حیوان موش را به شما آموزش دهیم. برای این کار لازم است پوست گردوها را دور نریزید. در ابتدا با استفاده از ماژیک بر روی پوست گردو، چشم و بینی می کشیم، سپس کاغذ رنگی هایی را که به شکل گوش های موش و دم موش برش داده ایم، به وسیله چسب و به گونه ای که در تصویر می بینید به پوست گردو می چسبانیم.

کار دستی موش

ساخت کاردستیهای حیوانات مختلفی همچون موش، کاردستی پاندا، کاردستی دلفین و … با وسایل ساده و دور ریختنی ایده جذابی برای بچه ها و حتی بزرگتر ها می باشد و انجام این نوع خلاقیت ها کار چندان سختی نیست، بلکه با کمی ذوق و حوصله و مشاهده تصاویر و مراحل ساخت ایده های مختلف می توان الگوی درست کردن آنها را بدست آورید و ضمن ایجاد سرگرمی، کاردستیهای زیبایی به وجود آورید.

 

خلاقیت موش مقوایی

آموزش کاردستی ساده موش با مقوا

وسایل مودرد نیاز

  • مقوا در سه رنگ مختلف
  • چسب کاغذ
  • ماتژیک مشکی
  • قیچی

به منظور ساخت این نوع خلاقیت از حیوان موش کاغذی، لازم است در ابتدا الگوی موش را پرینت گرفته و سپس آن را بر روی دو مقوا با رنگ های متفاوت پیاده کنید.

خلاقیت موش زیبا

و بعد تکه های دیگر از قسمتهای مختلف بدن موش را برش بزنید و آنها را در کنار مقوایی دیگر با رنگی متفاوت قرار دهید.

خلاقیت موش

اکنون قطعات برش داده شده را به صورت یک موش در کنار یکدیگر گذاشته و به هم بچسبانید، قسمت سر موش را برای مرحله بعدی کنار بگذارید.

در این مرحله سر قلبی شکل را از قسمت وسط تا کرده و سپس قسمت های گرد شده قلب را تا کرده تا گوش های آن درست شود و بعد قسمت انتهایی قلب را نیز باز کرده تا دهان و بینی موش شکل بگیرد.

کاردستی موش فانتزی

اکنون قسمت قلبی شکل را روی بخش داخلی سر موش چسبانده و بعد قلب های کوچکتر را از نیمه تا کنید و بر روی نوک بینی موش بچسبانید.

 

برای چشم های موش نیز از ماژیک مشکی استفاده کنید و بعد سر را روی مقوای سوم و کنار بدنه با چسب فیکس کنید.

حال بعد از مطالعه آشنایی با ساخت چند مدل کاردستیهای ساده موش، دعوت می کنیم در ادامه انواع مختلفی از خلاقیت موش که به شکلی جذاب و زیبا طراحی شده اند را مشاهده نمایید.

ایده ساخت موشآموزش ساخت موش مقوایی

کاردستی جدید موشایده ساخت موش با روش های خلاقانه

خلاقیت ساخت موشساخت کاردستی با رول کاغذی

کاردستی ساده موشمدل ساده ساخت موش با نخ بافتنی

کاردستی خلاقانه موشساخت کاردستی با برگ درخت

کاردستی موشمدل جالب ساخت موش به روش ساده

ابتکار ساخت موشساخت موش نمدی

کاردستی موشآموزش موش عروسکی زیبا

آموزش ساخت موشساخت موش عروسکی زیبا و جذاب

کاردستی بافتنی موشموش بافتنی زیبا

کاردستی نمدی موشساخت عروسک موش با نمد

کاردستی هنرمندانه موشایده خلاقانه برای کودکان با طرح موش

خلاقیت ساخت کاردستیساخت موش با کاغذ رنگی

کاردستی حیوانایده جذاب برای ساخت موش کاغذی

کاردستی موش

در این بخش شما را با انواع مدل ساخت خلاقانه و زیبای موش آشنا کردیم که با ایده گرفتن از این خلاقیت های ساده می توانید نمونه های جالب و متنوعی از انواع موش را در منزل تهیه کنید و از ساخت آن لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *