دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گوشی جدید سامسونگ SM-W2019 با طراحی تاشو عرضه می گردد؟!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۴ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

طبق تصاویر جدید منتشر شده در فضای مجازی، گوشی جدید سامسونگ SM-W2019 به شکل تاشو طراحی شده است. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید. 

شایعات درباره گوشی تاشو سامسونگ همچنان ادامه دارد. تصاویر منتشر شده مربوط به رگولاوری ارتباطات چین می باشد. البته چنین مواردی قبلاً نیز اتفاق افتاده است. یعنی تصاویر مربوط به گوشی پیش از موعد مقرر رونمایی منتشر شده است. 

کره ای ها هنوز زمان دقیق رونمایی از گوشی جدید سامسونگ SM-W2019 را اعلام نکرده اند. با این وجود چون TENNA این تصاویر را منتشر کرده است، می توان به نزدیک بودن عرضه این گوشی امیدوار بود.

گوشی جدید سامسونگ SM-W2019

SM-W2019 از جهاتی بسیار شبیه به مدل قبلی خود یعنی W2018 می باشد. این گوشی تاشو با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ با دوربین اصلی دوگانه عرضه می شود. دوربین این گوشی برای ثبت تصاویر بهتر به Scene Optimizer  مجهز می گردد.

گوشی جدید سامسونگ SM-W2019

دارای دو نمایشگر امولد با کیفیت فول اچ دی می باشد و به سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو مجهز شده است. به روزرسانی اندروید ۹ پای برای این گوشی بسیار محتمل است. این گوشی نسبت به مدل های قبلی خود تغییر شگرفی نداشته است.

گوشی جدید سامسونگ SM-W2019

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سامسونگ W2018 را در دسامبر ۲۰۱۷ رونمایی کرد. احتمالاً کره ای ها این دستگاه را تا پایان سال ۲۰۱۸ در دسترس کاربران قرار خواهند داد. گوشی تاشو سامسونگ در کشورهای چین و کره جنوبی وارد بازار می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *