دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت و قابلیت های خودروی بی ام و X5 مدل ۲۰۱۹ اعلام شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

با گذشت یک ماه از رونمایی محصول جدید بی ام و، شاهد اعلام قیمت و مشخصات مدل شاسی بلند X5 هستیم. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید. 

شرکت بی ام و چند وقت پیش نسل جدید و چهارم شاسی بلند X5 را روانه بازار کرد. حالا نوبت اعلام مشخصات و البته قیمت این خودرو فرا رسیده است.

نسخه xDrive 30d با قیمت پایه ۱۱۲ هزار و ۹۰۰ دلار عرضه و نسخه xDrive 50d نیز با قیمت پایه ۱۴۹ هزار و ۹۰۰ دلار ارائه می گردد. نسخه ۳۰d بی ام و X5 با پیشرانه ۳ لیتری توربو دیزل و قدرت تولیدی ۲۶۱ اسب بخار و گشتاوری ۲۶۰ نیوتن متر ارائه می شود.

قابلیت های خودروی بی ام و X5 مدل 2019

این نسخه سرعت صفر تا ۱۰۰ را در مدت ۶.۵ ثانیه تجربه می کند. دارای جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک است و این نیرو به چهار چرخ منتقل می شود.

از دیگر تجهیزات این خودرو باید به کروز کنترل فعال، دستیار کنترل فرمان در بزرگراه، هشدار برخورد از عقب در ترافیک، دستیار حفظ حرکت خودرو بین خطوط، دوربین دید عقب و دید سه بعدی اطراف و ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد.

قابلیت های خودروی بی ام و X5 مدل 2019

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پکیج مدل X5 دارای سیستم تعلیق بادی، قفل دیفرانسیل عقب الکتریکی و … می باشد. نسخه ۵۰d این خودرو با پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر با ۴ توربو ارائه می شود و قدرتی برابر با ۳۹۴ اسب بخار و گشتاوری معادل ۷۶۰ نیوتن متر دارد. سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۵.۲ ثانیه تجربه می کند. به دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، کنترل حرکتی، دو خروجی USB برای سرنشینان عقب، نمایشگر هدآپ و صندلی های اسپرت مجهز شده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *