دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بی ام و X7 با مشخصات کامل معرفی شد+نمای داخلی و بیرونی

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

بی ام و X7 بزرگ ترین و جدیدترین محصول خودروسازی اصیل باواریاست که برای اعجاب قدرتش از موتورهای ۶ و ۸ سیلندر استفاده کرده است. در ادامه شما را با ویژگی ها برتری از این خودرو آشنا می کنیم.

در سال ۲۰۱۴ برای نخستین بار، بزرگ ترین کراس اور باواریا با کد X7 مورد تایید قرار گرفت. مدل مفهومی X7 سال گذشته رویت شد و حالا خود محصول در نمایشگاه خودروی لس آنجلس معرفی شده است. 

بازار محصولات بی ام در چین، آمریکا، خاورمیانه و روسیه است. این خودرو نسبت به مدل مفهومی خود واقع گرایانه تر می باشد. دارای جلوپنجره قلوه ای شکل، در کاپوت بزرگ، چراغ های باریک و زاویه دار LED در جلو و پنجره های کشیده می باشد. پهنای آن برابر با ۱۹۹۰ میلی متر، فاصله دو محور معادل ۳۱۰۵ میلی متر و ارتفاع آن نیز ۱۸۰۵ میلی متر می رسد. خودروی طویلی است و طول آن برابر با ۵۱۵۱ میلی متر می باشد.

بی ام و X7 با مشخصات کامل

کابین بی ام و شبیه X5 است و دارای دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچ در داشبورد و پنل پشت فرمان می باشد. از دیگر امکانات این خودرو باید به سیستم اطلاعات و سرگرمیiDrive، تنظیم ارتفاع تعلیق، حالت های رانندگی، سانروف پانورامیک سه پنلی و صندلی هایی برای ۶ تا ۷ نفر اشاره کرد.

بی ام و X7 با مشخصات کامل

مدل ۴۰i با قیمت ۷۳ هزار و ۹۰۰ دلار، با موتور ۶ سیلندر خطی ۳ لیتر توربوشارژ و قدرت ۳۳۵ اسب بخار و ۴۴۷ گشتاوری نیوتن متر عرضه می گردد. در کمتر از ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می رسد. مدل ۵۰i با موتور ۸ سیلندر V شکل ۴.۴ لیتری با دو توربوشارژ عرضه می گردد. قدرت تولیدی آن برابر با ۴۵۶ اسب بخار و گشتاوری ۶۴۹ نیوتن متر است. برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ به کمتر از ۵.۵ ثانیه نیاز دارد.

بی ام و X7 با مشخصات کامل

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در هر دو خودرو گیربکس ۸ سرعته اتومات ZF و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک به کار رفته است. مدل ۵۰i دارای امکاناتی چون پکیج فرمان پذیری دینامیک بی ام و، دمپرهای هوشمند، قفل دیفرانسیل و تعلیق بادی می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *