دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مچ بند سلامتی ۳ پرو با توانایی های بالا عرضه شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

هواوی به تازگی در رویداد اخیر اکتبر از مچ بند تناسب اندام ۳ پرو رونمایی کرده است. این مچ بند برای ورزشکاران کاربردی است و قبل از این نیز از ویژگی های این مچ بند صحبت شده بود. 

البته هواوی در این رونمایی بزرگ محصولاتی چون میت ۲۰ پرو، میت ۲۰، میت ۲۰ ایکس و میت ۲۰ Rs پورشه دیزاین را رونمایی کرده است. ضمن اینکه محصول جدیدی به نام ساعت هوشمند واچ جی تی نیز روانه بازار شد.

این مچ بند سلامتی ۳ پرو در کنار سایر محصولات هواوی رونمایی شد. این مچ بند ویژگی های متفاوتی برای عرضه دارد. به گونه ای که با یک بار شارژ به مدت ۲۰ روز در حالت معمولی و ۳۰ روز در حالت استندبای می توان از آن بهره مند شد.

مچ بند سلامتی 3 پرو با توانایی های بالا

مچ بند جدید هواوی برای ورزشکاران شنا، دونده ها و دوچرخه سواران بسیار کاربردی است. چون دارای GPS است. ضمن اینکه حالت های متفاوتی از شنا کردن را به کاربر عرضه می کند. از دیگر قابلیت های انحصاری این گوشی می توان به تشخیص اتومات نوع ورزش اشاره کرد. این موضوع در ارائه خدمات بسیار اهمیت دارد.

مچ بند سلامتی 3 پرو با توانایی های بالا

مچ بند پرو ۳ با نمایشگر امولد لمسی ۰.۹۵ با ابعاد ۴۵ در ۱۸.۸ در ۱۰.۸۵ میلی متر روانه بازار شده است. وزن این مچ بند برابر با ۲۵ گرم می باشد و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب با فشار اتمسفری ۵ دارد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مچ بند سلامتی 3 پرو با توانایی های بالا

از دیگر کاربردهای ایده آل این مچ بند این است که اطلاعات ثبت شده توسط بند ۳ پرو مانند ضربان قلب و تخمین حداکثر اکسیژن مصرفی را از طریق بلوتوث ۴.۲ به اپلیکیشن Health App گزارش می کند. قیمت احتمالی این مچ بند برابر با ۱۱۴ دلار خواهد بود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *