دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی و بهترین عکس هایش در گذر زمان

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از آرگا برای علاقمندان به هنر سینما و تلویزیون، بیوگرافی سحر جعفری جوزانی به همراه تصاویر جذاب وی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم تماشای این مطلب برای شما لذت بخش باشد.

سحر جعفری جوزانی متولد سانفرانسیسکو در کالیفرنیا می باشد که تا سن ۵ سالگی در آنجا زندگی کرده است. پدرش مسعود جعفری جوزانی کارگردان معروف سینما و تلویزیون و مادرش آمریکایی می باشد. وی همچنین یک برادر به اسم سپنتا دارد که در خارج از ایران تحصیل می کند. در ادامه بیوگرافی سحر جعفری جوزانی را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی جالب سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی و کارنامه هنری وی

سحر جعفری جوزانی در ۱۱ تیر ۱۳۵۷ در آمریکا متولد شده است. وی فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

او در سال ۱۳۶۳ بعد از اینکه به ایران برگشت، در نزد مادربزرگش پرورش یافت، از آنجا که مادربزرگ او به زبان لری حرف می زد، بنابراین سحر زبان لری را به خوبی آموخته است و اصطلاحات زیادی در این زمینه یاد گرفته است که بسیاری از جوانان لری با آن آشنایی ندارند.

شروع فعالیت هنری سحر جعفری در سال ۱۳۶۵، با ایفای نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی پدرش بود و بعد در دو اثر سینمایی دیگر پدرش به نام های “یک مرد یک خرس” و “بلوغ” بازی کرد.

خانم جعفری جوزانی در سال ۱۳۷۷ به خاطر بازی خوبش در نقش آرزو در فیلم سینمایی بلوغ به عنوان نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن معرفی شد. نویسندگی این کار نیز همچون کارگردانی آن بر عهده پدرش مسعود جعفری جوزانی بود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی و تصاویر زیبای او تصاویری جدید از سحر جعفری جوزانی تصاویری قشنگ از سحر جعفری جوزانی تصاویری متفاوت از سحر جعفری جوزانی تصاویری دیدنی از سحر جعفری جوزانی تصاویری دوست داشتنی از سحر جعفری جوزانی بیوگرافی سحر جعفری جوزانی و تصاویر دیدنی او تصاویری از سحر جعفری جوزانیو فریبا متخصص عکس سحر جعفری جوزانی با عینک تصاویر جوانی سحر جعفری جوزانی

نقش آفرینی جدی سحر جوزانی

بعد از آن در سریال آژانس دوستی به عنوان نویسنده فعالیت می کرد و همین امر موجب شد تا در این سریال بازی کند و با ایفای نقش صدیقه به مخاطبان تلویزیونی معرفی شود.

جعفری جوزانی در سال ۱۳۷۸ به خاطر بازی خوبش در فیلم بلوغ به عنوان نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن معرفی شد.

یکی از به یادماندنی ترین نقش آفرینی های سحر جعفری جوزانی فیلم سینمایی “هفت ترانه” به کارگردانی و نویسندگی بهمن زرین پور می باشد. این فیلم در سال ۱۳۸۰ ساخته شده است و در آن بازیگرانی همچون لعیا زنگنه، شروین نجفیان و مینا جعفر زاده حضور داشتند.

جعفری جوزانی علاوه بر همکاری با پدرش در دو کار سینمای دیگر تحت عنوان “ایران برگر” و “پشت دیوار سکوت” در آثار سینمایی کارگردانان به نامی نظیر ابراهیم حاتمی کیا، فرامرز قریبیان به نام های “دعوت” و “چشمهایش” نیز حضور داشته است.

همکاری با مهران مدیری

حضور او در سریال نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری تاثیر زیادی در دیده شدن وی داشت. وی در این سریال طنز نقش منیژه را بازی کرد و با بازیگرانی همچون سحر ولد بیگی، سیامک انصاری، رضا شفعی جم، مهران مدیری، سعید پیر دوست، محمدرضا هدایتی و … همبازی بود.

دومین همکاری سحر جعفر جوزانی با مهران مدیری برای بازی در سریال طنز باغ مظفر بود که در آنجا عهده دار نقش دختر مظفر خان به نام فروغ بود و بازی او در این مجموعه بسیار دیده شد و بیش از قبل شناخته شد.

مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ و گنج مظفر از دیگر سریال های می باشد که جوزانی با مهران مدیری همکاری داشت. البته حضور وی در هر یک از این سه سریال نتوانست موفقیت دیده شدن در سریال باغ مظفر را بدست آورد.

بیوگرافی درباره سحر جعفری جوزانی

ازدواج

شایعات زیادی مبنی بر ازدواج سحر جعفری جوزانی همچون بسیاری دیگر از هنرپیشه ها وجود داشت اما با این حال وی با رد این شایعات در برنامه دورهمی مهران مدیری به طور رسمی اعلام کرد که وی ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد.

حال بعد از مطالعه بیوگرافی سحر جعفری جوزانی می توانید تصاویر متنوع و جذاب این بازیگر ایرانی را مشاهده فرمایید.

بیوگرافی جدید سحر جعفری جوزانیعکس زیبای سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی سحر جعفری جوزانیسحر جعفری جوزانی و کتایون ریاحی

بیوگرافی متفاوت سحر جعفری جوزانیعکس اینستاگرامی سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی از سحر جعفری جوزانیتصویر سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی دیدنی سحر جعفری جوزانیسحر جعفری جوزانی و نیوشا ضیغمی

بیوگرافی جذاب سحر جعفری جوزانیعکس سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی خاص سحر جعفری جوزانیتصویر اینستاگرامی سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی کمتر دیده شده سحر جعفری جوزانیعکس متفاوت و زیبای سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی دیده نشده سحر جعفری جوزانیعکس زیبای سحر جعفری جوزانی در کنار مادرش

بیوگرافی کامل سحر جعفری جوزانیعکسی از سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی سحر جعفری جوزانیسحر جعفری جوزانی در کنار استاد علی نصیریان

بیوگرافی و عکس سحر جعفری جوزانیتصویر زیبای سحر جعفری

بیوگرافی و تصاویر سحر جعفری جوزانیتیپ بنفش و زیبای سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی سحر جعفریسحر جعفری جوزانی

بیوگرافی و زندگینامه سحر جعفری جوزانیعکس سحر جعفری جوزانی و مادر آمریکایی اش

بیوگرافی سحر جعفری جوزانیعکس سحر جعفری جوزانی و برادرش

زندگی نامه جدید سحر جعفری جوزانی

کارنامه هنری

لیست فیلم ها و مجموعه هایی که سحر جعفری جوزانی در آن نقش آفرینی کرده است به ترتیب زیر می باشند:

فیلم های سینمایی

شیر سنگی (۱۳۶۵)، یک مرد یک خرس (۱۳۷۱)، چشمهایش (۱۳۷۸)، بلوغ (۱۳۷۸)، هفت ترانه (۱۳۸۰)، دعوت (۱۳۸۷)، ایران برگر (۱۳۹۳)، پشت دیوار سکوت (۱۳۹۵).

بیوگرافی سحر جعفری+عکس

مجموعه های تلویزیونی

آژانس دوستی (۱۳۷۸)، حامی (۱۳۸۱)، نقطه چین (۱۳۸۲)، قهر و آشتی (۱۳۸۲)، باغ مظفر (۱۳۸۵)، مرد دو هزار چهره (۱۳۸۸)، همه بچه های من (۱۳۸۸)، در چشم باد (۱۳۸۸)، قهوه تلخ (۱۳۸۹)، فراموشی (۱۳۹۱)، گنج مظفر (۱۳۹۲).

زندگینامه سحر جعفری جوزانی

امیدواریم مطالعه بیوگرافی سحر جعفری جوزانی و آشنایی با کارنامه هنری وی برای شما جذاب بوده باشد، ضمن اینکه پیشنهاد می دهیم در صورت تمایل با مراجعه به بخش عکس بازیگران از تصاویر جدید و دیدنی مرتبط با شخصیت های مشهور داخلی و خارجی دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *