دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با انواع مدل های سرامیک طرح سنگ و تصاویر نمونه های اجرا شده

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

سرامیک طرح سنگ یکی از عناصر زیبا سازی ساختمانها می باشد که به وسیله طراحان و معماران داخلی مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. تاکنون انواع متنوعی از سرامیک ها در مدل ها و رنگ های مختلف طراحی شده است که در این مطلب برخی از این مدل ها را به شما معرفی می کنیم.

با وجود استفاده از کف پوش های چوبی در دکوراسیون خانه های امروزی، هنوز هم سنگ های سرامیک جذابیت و زیبایی خود را در نمای ساختمان حفظ کرده است. در ادامه شما را با انواع متنوعی از سرامیک طرح سنگ آشنا خواهیم کرد.

معرفی انواع سرامیک طرح سنگ

استفاده از سرامیک به عنوان دیوار پوش و کف پوش کاربرد گسترده ای در ساختمان های ایرانی دارد. با وجود انواع دیوارپوش و کفپوش های مختلف، سرامیک ها به خاطر دوام و هزینه مناسبی که دارند همچنان محبوب باقی مانده اند. استفاده از سرامیک طرح پارکت و سرامیک طرح چوب به جای استفاده مستقیم از پارکت و یا چوب خود گواه بر این ادعاست.  امروزه تقریبا در اکثر خانه های ایرانی از کاشی و سرامیک در نمای ساختمانها استفاده می شود که تاثیر زیادی در زیبایی منزل می گذارند. سرامیک طرح سنگ یکی از مدل های جذاب و شیک است که طرفداران زیادی دارد. از این رو در این مطلب قصد داریم نمونه هایی از آن را به شما معرفی نماییم.

سرامیک خاص و جذاب طرح سنگ

استفاده از سرامیکها در دکوراسیون داخلی منزل، علاوه بر زیبایی کاربردهای دیگری نیز می تواند داشته باشد مثلا اینکه استفاده از آنها برای کف منازل، فضای داخلی آن را بزرگتر نشان خواهد داد که در این زمینه، استفاده از رنگ های روشن بیشتر کارایی دارد. استفاده از مدل های جذاب و شیک سرامیکهای طرح سنگ در ابعاد بزرگ برای کف سالن پذیرایی، ضمن اینکه فضای داخلی ساختمان را بزرگتر نمایان می کند، تاثیر زیادی در شیک و مرتب بودن خانه ها دارد. در این قسمت انواع متنوعی از سرامیکها در طرح های زیبا و شیک را مشاهده می نمایید که می توانند جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی منزل شما بدهند.

سرامیک طرح سنگسرامیک طرح گرانیتی

سرامیک مدرن طرح سنگطراحی سرامیک مدل کاشی

  •  آرون گروپس

سرامیک طرح سنگسرامیک ابرو بادی زیبا

سرامیک با طرح سنگسرامیک برای نمای داخلی سرویس بهداشتی

سرامیک در طرح سنگتزیین دیوار منازل با کاغذ دیواری مدل آجری

سرامیک طرح سنگکاشی و سرامیک در طرح های مختلف

سرامیک لوکس طرح سنگکاشی و سرامیک طرح لوزی

سرامیک طرح پارکتسرامیک طرح پارکت برای کف

سرامیک خاص طرح سنگسرامیک مخصوص حمام و آشپزخانه

سرامیک با طرح جذاب سنگسرامیک قدیمی با طرح جالب

سرامیک مدل سنگسرامیک مدل آجری برای منازل

سرامیک طرح سنگ+عکسسرامیک سنگی با طرح جالب و زیبا

سرامیکدیدنی و شیک طرح سنگسرامیک مدرن برای کف سالن پذیرایی

سرامیک مدل سنگیسرامیک طرح آجری زیبا

سرامیک طرح چوبسرامیک طرح چوبی

سرامیک با طرح چند ضلعیسرامیک سنگ مرمر در رنگ های مختلف

سرامیک با طرح ساده سنگطرح سرامیک برای دکوراسیون داخلی منازل

سرامیک طرح زیبای سنگسرامیک شیک و لوکس کف حمام

سرامیک جذاب و شیک طرح سنگسرامیک با طرح ساده

سرامیک طرح سنگ+تصویرمدل شیک سرامیک برای سرویس های بهداشتی

سرامیک طرح سنگیطراحی زیبای سرامیک طرح چوبی

سرامیک شیک طرح سنگسرامیک ابرو بادی ساده

سرامیک جدید طرح سنگسرامیک جدید با طرح خاص

سرامیک طرح سنگسرامیک کف پوش منازل

الگوی جذاب و شیک سرامیک

سرامیکهای طرح سنگ با نقش های زیبا و جدید

سرامیکهای طرح سنگ از انواع متریال های زیبا و جدید برای پوشش کف، دیوار و حتی نمای ساختمان در دکوراسیون داخلی و بیرونی می باشند، این نوع سرامیکها در حالی جایگزین سنگ طبیعی شده اند که علاوه بر دارا بودن ویژگی های ظاهری سنگها بسیار کاربردی و مناسب هستند. ماندگاری بالای این سرامیکها در کنار تمیزکاری آسان و نیز برخی خصوصیات دیگر آن موجب شده تا استفاده از سرامیکهای طرح سنگ به سنگ های ساختمانی طبیعی ترجیح داده شوند. در ادامه مدلهای جدیدتری از این سرامیکها را مشاهده می کنید.

سرامیک طرح سنگ خاص

سرامیکهای طرح سنگ در انواع رنگ ها و طرحهای متنوع تولید می شوند، حال از آنجا که سرامیکهای دیوار و کف آشپزخانه و نیز سرامیکهای کف پذیرایی تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی دکوراسیون دارند، بنابراین بهتر است برای سالن پذیرایی و آشپزخانه منازلتان از سرامیکهایی با طرح مناسب انتخاب نمایید، همچنین سرامیکهایی با ترکیب رنگ تیره و روشن برای پوشاندن دیوار و کف سرویس بهداشتی و حمام مناسب تر هستند، زیرا علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت خاص، تمیز کردن آنها نیز راحت تر است. در اینجا می توانید از انواع دیگر سرامیکهای طرح سنگ در دکوراسیون داخلی منازل شیک دیدن کنید.

انواع سرامیکهای طرح سنگ مدل سرامیکهای طرح سنگ سرامیکهای طرح سنگ لوکس تصاویر سرامیکهای طرح سنگ سرامیکهای طرح سنگ زیبا سرامیکهای طرح سنگ جدید سرامیکهای طرح سنگ خاص سرامیکهای طرح سنگ ابروبادی سرامیک طرح سنگ لوکس سرامیکهای طرح سنگ شطرنجی سرامیکهای طرح سنگ تیره سرامیکهای طرح سنگ زیبا سرامیکهای طرح سنگ انواع سرامیک طرح سنگ

از اینکه تا پایان این بخش از دکوراسیون داخلی و چیدمان ما را همراهی کردید از شما سپاس گزاریم. امیدواریم این مطلب مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *