دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جذاب ترین مکان های دیدنی ژاپن برای ایرانی ها

  • سمیه نیک فرجام
  • ۴ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

ژاپن از کشورهای جزیزره ای در دنیا است و به دلیل واقع شدن در اقیانوس آرام و بخشی هایی از دریای شرقی ژاپن دارای جاذبه های زیبایی است. و هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از مکان های دیدنی ژاپن به این کشور سفر می کنند.

در ژاپن وجود آتشفشان هایی همچون هونشو، هوکایدو و کیوشو بر جذابیت مکان های دیدنی ژاپن افزوده است این کشور پر جمعیت به دلیل پیشرفت های زیادی که در زمینه فناوری و تکنولوژی داشته است مقصد بسیاری از مهاجران است و به دلیل برخورداری از امکانات به روز و مدرن برای گردشگران نیز دارای اهمیت است. در ادامه با جاذبه های توریستی در این کشور پهناور و پیشرفته بیشتر آشنا می شوید.

     زیبایی های ژاپن

مناطق گردشگری و مکان های دیدنی ژاپن

ژاپن به دلیل اینکه در گذشته از کشورهای و امپراطوری های بزرگ بوده است هنوز در آن آثاری از آن دوران باقی است و به همین دلیل بنای های موجود در این شکور دارای ارزش تاریخی و فرهنگی بالا هستند در کنار این بناهای ارزشمند می توانید از جاذبه های طبیعی و گردشگری متنوع در این کشور دیدن کنید و لذت ببرید.

چشم انداز ژاپن

کانازاوا:

این جاذبه در مرکز ایشیکاوا قرار گرفته است و به مرداب طلا شناخته می شود و از بناهایی است که در اثر حملات آمریکایی ها کمتر دچار آسیب شده است در این شهر می توان از باغ کینروکو که شامل مجموعه باغ های بزرگ ژاپن است دیدن کرد وجود گونه های مختلفی از گیاهان، درختان و گل ها بر جذابیت این باغ ها افزوده است.

مکان های دیدنی ژاپن را بشناسید

تاکایاما:

از جاذبه هایی که در این شهر می توان از آن دیدن کرد کاخ سلطنتی کیوتو است که در کنار معبدهای معروف و مهم برای گردشگران دارای اهمیت است آب و هوای مطبوع این منطقه و وجود روستاهایی خوش آب و هوا برای گردشگران جالب است. این جاذبه از مکان های گردشگری ژاپن با جذابیت های خاص خود است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مناطق بی نظیر ژاپن

توکیو:

این شهر پایتخت و شهر مرکزی مهم در ژاپن است در این شهر وجود سبک های مدرن و به روز معماری بسیار جالب و دیدنی است در این شهر باید به دنبال جاذبه های لاکچری و خاص برای تفریحات خود باشید.

جاذبه های ویژه ژاپن

کوه کویا:

کویا از مهم ترین مکان ها برای فرقه های شینگو است و متعلق به مذاهب بودایی است این منطقه کوهستانی دارای دره های با ارتفاع ۸۰۰ متر است و چشم اندازهایی از نیلوفر آبی در این مناطق به چشم می خورد. در این منطقه دانشگاه علوم مذهبی وجود دارد که برای فرقه های مختلف است.

جاذبه های ارزشمند ژاپن

هیروشیما:

این شهر در سال ۱۹۴۵ مورد حملات شدید بمبارانی از سوی آمریکا قرار گرفت و در خلال جنگ جهانی دوم دچار خسارات شدیدی شد و به همین دلیل موزه های ارزشمندی در این شهر وجود دارد که به موزه یاد بود هیروشیما معروف است قلعه هیروشیما و باغ غرق شده از دیگر جاذبه ها در این منطقه است.

هیروشیمای ژاپن

جزیره ایشیگاکی:

این جزیره زیبا از مکان های دیدنی ژاپن است که در غرب اوکیناوا هونتو واقع شده است و وجود مجمع الجزایر در این جزیره به اهمیت آن افزوده است سواحل زیبای این جزیره و و وجود امکانات تفریحی گوناگون موج سواری، غواصی و دیگر امکانات ورزشی آبی موجب جذب گردشگران بیشتر شده است.

گشت و گزار در ژاپن

کاماکورا:

شاید در کتاب های تاریخی نام این شهر مهم ژاپن را شنیده باشید وجود مجسمه برنزی ارزشمند بودا و دیگر مجسمه های بودایی به اهمیت این شهر تاریخی افزوده است معبد آنکوکوران جی، معبد هیس درا، آسایانا و … از جاذبه های واقع شده در این شهر هستند.

دیدنی های به روز ژاپن

نارا:

نارا از مکان های دیدنی ژاپن با جنبه تاریخی است نارا یک مکان باستانی با چند مجموعه معبد، زیارتگاه و بناهایی مخروبه است جنگل باستانی این منطقه نیز در فهرست لی یونسکو به ثبت رسیده است.

جاذبه های توریستی ژاپن

کوه فوجی

از دیگر شناخته شده ترین جاذبه های ژاپن کوه فوجی می باشد که دارای ارتفاف ۳۷۷۶ متر است و در این کشور بلندترین قله می باشد این کوه، با اینکه از توکیو بیشتر از ۱۰۰ کیومتر فاصله دارد قابل دیدن است که در سال ۲۰۱۳ به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شده است این کوه قسمتی از پارک ملی وجی هاکونه ایزو  می باشد  و هر سال در تابستان بیش تر از یک میلیون نفر از آن بالا رفته تا بر روی قله تماشای غروب را مشاهده کنند.

مناطق دیدنی ژاپن

معبد آتسوتا در ناگویا

این معبد در قلب شهر ناگویا واقع شده است که معم ترین معبد شینتو در ژاپن می باشد  و هر ساله بازدیدکنندگان زیادی دارد که در قرن اول بنا شده اسد و چون محل نگهداری شمشیر افسانه ای کوساناگی است به عنوان یکی از سه کنجینه ای مقدس به شمار می رود و زیارتگاه اصلی این معبد هونگو می باشد که توسط دیوارهایی مورد احاطه واقع شده استو از جاذبه های آن به شمار می رود.

بخش های دیدنی ژاپن

توکیوی امپراطوری

قصر امپراطوری ترکیه جزو معروف ترین بنای تاریخی و مکان دیدنی توکیو می باشد که با باغ ها، خندق ها و دیوار مورد احاطه قرار گرفته شده است و جزو جاذبه هایی می باشد که در زمان سفر به پایتخت ژاپن می توانید از آن دیدن نمایید، در این قصر خانوده های سلطنتی سکونت دارند و اکثر بخش های آن قابل دیدن نمی باشد اما می توان از قسمت های دیگر آن دیدن فرمایید.

آشنایی با مکان های دیدنی ژاپن

منطقه خرید گینزا

بزرگترین منطقه لوکس خرید در کشور ژاپن منطقه خرید گینزا می باشد که جزو مناطق گران قیمت به شمار  می رود  از این رو، اگر به دنبال کالاهای لوکس می باشید بهتر گزینه گینزا می باشد  و به دلیل معماری خاص، اتاق های چای و رستوان ها در بین گردشگران طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

جاذبه های دیدنی ژاپن بسیار متنوع هستند و در کنار دیدنی هایی که در بالا به آن اشاره شد می توانید از کیوتو، نیکو و پارک نارا نیز دیدن کنید در صورت تمایل جهت آشنایی با دیدنی های ژاپن می توانید روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *