دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۴۵ مدل تخت خواب نوزاد با طراحی مدرن و فانتزی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

انتخاب سرویس خواب نوزاد یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون اتاق کودک می باشد که علاوه بر زیبایی آن باید امنیت و راحت بودن آن مورد توجه قرار بگیرد. در ادامه انواعی از شیک ترین مدل های تخت خواب نوزاد را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

در طراحی دکوراسیون اتاق کودک، سرویس خواب اهمیت زیادی پیدا کرده است. به طوری که امروزه انواع متعدد و زیبایی از مدلهای سرویس خواب کودک وجود دارند که هر یک از آن ها موجب زیبایی بیشتر اتاق خواب می شوند. در این مطلب قصد داریم بهترین و جدیدترین مدل تخت خواب نوزاد را به شما معرفی نماییم.

۴۵ مدل تخت خواب نوزاد با طراحی شیک و جدید

یکی از بخش های جذاب دکوراسیون اتاق نوزاد، انتخاب و چیدمان مدل تختخواب و کمد برای نوزادان می باشد که امروزه انواع مختلفی از آن، در طرح ها و شکل های مختلف فلزی، چوبی و … ساخته شده است. طراحان دکوراسیون اتاق نوزاد و سیسمونی همواره به دنبال این هستند که بهترین ایده ها برای طراحی سرویس خواب نوزاد به شکلی هنرمندانه و کاربردی در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در این قسمت می توانید تصاویر متفاوت و زیبایی از انواع مدلهای تخت خواب برای نوزاد را مشاهده نمایید و از دیدن آنها لذت ببرید.

مدل متفاوت تخت خواب نوزاد

بسیاری از والدین جذابیت و شیک بودن مدل تختخواب نوزاد برای آنها اهمیت زیادی دارد و آن را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند، در حالی که در کنار زیبایی باید امنیت، راحتی و گرم بودن تختخواب نیز مورد توجه قرار گیرد.

مدل تخت و کمد نوزاد

اگر به دنبال دکوراسیون شیک و زیبا برای اتاق خواب نوزاد خود هستید، لازم است از معجزه رنگ ها در طراحی دکوراسیون و چیدمان سیسمونی غافل نشوید. استفاده از رنگ های شاد و روشن، ضمن اینکه تاثیر مثبت در روحیه کودکان می گذارد، جذابیت و زیبایی اتاق را نیز دو چندان می کند. در ادامه این مطلب شما را به دیدن برخی تصاویر از انواع مدل تختخواب کودک و نوزاد دعوت می کنیم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل جذاب تخت خواب نوزادسرویس خواب نوزاد با تم صورتی

مدل مدرن تخت خواب نوزادمدل تخت کالسکه ای نوزاد

مدل کمتر دیده شده تخت خواب نوزادسرویس خواب نوزاد به رنگ آبی

مدل تخت خواب نوزادمدل تخت گهواره ای نوزاد

مدل جدید تخت خواب نوزاد   طرح زیبا و جذاب سیسمونی نوزاد

مدل دیدنی تخت خواب نوزادمدل جدید تختخواب برای نوزاد  مدل چوبی تخت خواب نوزاددکوراسیون اتاق نوزاد با طراحی شیک

مدل لوکس تخت خواب نوزادسرویس خواب نوزاد به رنگ سفید

مدل جدید و متفاوت تخت خواب نوزادطراحی شیک و فانتزی سیسمونی نوزاد

مدل لاکچری تخت خواب نوزادسیسمونی زرد رنگ اتاق نوزاد

مدل جدید و متفاوت تخت خواب نوزادتخت خواب زیبا و سفید رنگ برای اتاق نوزاد

مدل تخت خواب نوزادطرح شیک و جالب تخت و کمد اتاق نوزاد

مدل جالب تخت خواب نوزادمدل زیبا و فانتزی تخت نوزاد

مدل تخت خواب برای نوزادتخت خواب ساده و شیک برای نوزادان

مدل تخت خواب شیک نوزادمدل تخت و کمد چوبی نوزاد

مدل تخت خواب جدید نوزادتخت و کمد نوزاد با طرحی زیبا

مدل تخت خواب دیدنی نوزادمدل سلطنتی سرویس خواب نوزاد

مدل تخت خواب نوزادمدل زیبا و راحت تختخواب برای نوزاد

مدل تخت خواب کودکطراحی شیک و امن تخت خواب نوزاد

  مدل تخت خواب چوبی نوزادمدل تخت خواب چوبی مخصوص نوزادان

مدل تخت خواب جالب نوزادطراحی دیدنی و جذاب تخت خواب برای نوزاد

مدل تخت خواب مدرن نوزادمدل تخت خواب مدرن و زیبا برای نوزاد

مدل تخت خواب شیک کودکطراحی لوکس و زیبای اتاق نوزاد

مدل تخت خواب نوزادطراحی اتاق نوزاد با ایده های خلاقانه

مدل گهواره نوزادمدل ساده و جالب تخت خواب برای نوزادان

مدل تخت خواب زیبای کودکمدل تخت زیبا برای نوزاد

مدل تخت خواب نوزاد

تصاویر مدلهای تختخواب برای نوزادان دوقلو

تهیه سیسمونی برای نوزاد از جذابیت زیادی برخوردار بوده و یکی از لذت بخش ترین کار ها برای پدر و مادر ها قبل از تولد نوزاد می باشد به خصوص آنهایی که فرزندان دوقلو دارند، یکی از وسایل مهم اتاق نوزادان تهیه تختخواب برای آنها است که در تصاویر بالا انواع مدلهای شیک تختخواب برای نوزاد را ملاحظه کردید، حال اگر به تازگی صاحب نوزادان دوقلو شده اید و به فکر تهیه تختخواب مناسب برای آنها می باشید، در صورت نداشتن مشکل کمبود جا می توانید از تختخواب های جدا از هم استفاده کنید، اما انتخاب تختخواب های نوزاد مخصوص دوقلو ها نیز پیشنهاد جذابی برای این نوزادان می باشد که در ادامه می توانید نمونه هایی از این تختخواب های زیبای نوزادی را مشاهده نمایید.

مدل تخت خواب نوزاد کودک

طراحی دکوراسیون اتاق نوزادان دوقلو به ویژه برای نوزادانی که همجنس نیستند، ممکن است در ابتدا کمی دشوار به نظر رسد، در طراحی اتاق نوزاد و به هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید نکات مهمی از جمله میزان روشنایی اتاق، راحتی و امنیت تختخواب، دمای اتاق و … باید مورد توجه قرار گیرند، انتخاب رنگ برای وسایل اتاق خواب برای نوزادان چندان مهم نیست و با افزایش سن کودک اهمیت بیشتری پیدا می کند، در اینجا می توانید از انواع تختخواب برای نوزادان دوقلو دیدن کنید.

مدل تختخواب نوزادمدل جدید تختخواب نوزادمدل زیبای تختخواب نوزادمدل جذاب تختخواب نوزادمدل چوبی تختخواب نوزادمدل تخت خواب نوزاد چوبیمدل شیک تختخواب نوزادمدل تخت خواب نوزاد دوقلومدلی از تختخواب نوزادمدل تختخواب نوزاد دوقلوانواع مدل تختخواب نوزادمدل زیبای تختخواب نوزادانمدل تختخواب نوزادان دوقلومدلهای تختخواب نوزاد

در این بخش، انواع متنوع و جذابی از مدل تخت خواب و کمد برای اتاق نوزاد در اختیار علاقمندان به چیدمان و طراحان دکوراسیون گلچین کرده ایم که ضمن الگوبرداری از این طرحها و مدل های جذاب، می توانید از تماشای تصاویر آن لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *