دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آیفون XR با قاب شفاف و پلاستیکی روانه بازار می گردد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

همزمان با رونمایی از دستاورد جدید اپل شاهد نمایش سایر ویژگی ها و جزئیات هستیم. قرار است این گوشی با قاب محافظ شفاف و پلاستیکی وارد بازار شود. 

قاب محافظ برای کاربران گوشی اهمیت زیادی دارد. چون امکان محافظت از گوشی را فراهم می کند. گوشی هوشمند XR قرار است با قاب محافظ شفاف و پلاستیکی به بازار عرضه شود.

اپل برای آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس، قاب های زیبایی از نوع چرمی، سیلیکونی و طرح Folio طراحی کرده است. این قاب های جدید کل گوشی آیفون را پوشش می دهند و در بعضی مواقع بریدگی در طراحی قاب محافظ منظور می گردد. شواهد نشان می دهد که اپل برای محافظ گوشی اقتصادی XR نیز برنامه های زیادی دارد.

آیفون XR با قاب شفاف و پلاستیکی

در متن توییت در این زمینه آماده است:

لوازم جانبی طراحی‌شده توسط اپل برای آیفون ۱۰ آر شامل قاب محافظ شفاف با شروع قیمت ۵۵ دلار کانادا‌ (‌۴۲ دلار امریکا) است. به‌نظر می‌رسد که شروع قیمت این قاب محافظ در کشور فرانسه ۴۵ دلار و در کشور آلمان ۵۱ دلار در نظر گرفته شده باشد. البته هنوز مشخص نیست که قیمت اعلام‌شده، مشخصا قیمت قاب محافظ شفاف گوشی آیفون در بین لوازم جانبی آن است یا اینکه مربوط به کمترین قیمت لوازم جانبی در محدوده‌ی قیمت اقتصادی آیفون XR را نشان می‌دهد.

قاب های سیلیکونی آیفون XR با قیمت ۳۹ دلار ارائه می گردد. قیمت برای قاب چرمی برابر با ۱۲۹ دلار خواهد بود. قاب شفاف و پلاستیکی امکان لذت بردن از رنگ های متنوع گوشی برای کاربر را فراهم می آورد. آیفون XR با قاب شفاف و پلاستیکی

  •  آرون گروپس

گوشی XR در رنگ های چون مرجانی، قرمز، زرد، آبی، سفید و مشکی وارد بازار خواهد شد و مرحله پیش فروش آن از ۱۹ اکتبر در بیش از ۵۰ کشور شروع خواهد شد و در تاریخ ۲۶ اکتبر در فروشگاه خرده فروشی در دسترس کاربران خواهد بود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *