دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آشنایی با مکان های دیدنی آفریقای جنوبی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

آفریقای جنوبی از کشورهای زیبا در جهان با جاذبه های خاصی است از مکان های دیدنی آفریقای جنوبی می توان به رودخانه لیمپوپو است که با جاذبه های توریسیت بی نظیر خود توجه بسیاری از گردشگران این منطقه را به خود جذب می کند.

حیات وحش کشور آفریقای جنوبی در جهان بسیار شناخته شده است به همین دلیل یکی از جاذبه ها و مکان های دیدنی آفریقای جنوبی که تماشای آن برای برخی از گردشگران دارای اهمیت است حیات وحش ویژه در این کشور است که در کنار پارک های ملی حفاظت شده و زیستگاه های گیاهی دارای جذابیت خاص گردشگری است همچنین در این کشور می توانید از دیگر جاذبه ها و چشم انداز سواحل دیدن کنید. جاذبه ها و مکان های دیدنی آفریقای جنوبی

مکان های دیدنی آفریقای جنوبی:

سواحل آفریقای جنوبی از جاذه های دیدنی این کشور هستند که گردشگران می توانند از امکانات تفریحی و رفاهی اطراف ساحل نیز استفاده کنند و به همین دلیل این سواحل برای گردشگران دارای اهمیت و جذابیت است. در ادامه این بخش با برخی دیگر از جاذبه های توریستی و گردشگری در آفریقای جنوبی آشنا می شوید.

سفر به آفریقای جنوبی

کیپ تاوان:

این جاذبه که از مناطق گردشگری آفریقای جنوبی است تلفیقی از جاذبه های فرهنگی و طبیعی را در این مناطق به نمایش گذاشته است در این شهر آفریقای جنوبی وجود امکانات تفریحی آبی، سواحل طلایی رنگ، غذاهای محلی و طبیعت های زیبا از جاذبه های شهری است که گردشگران را جذب می کند.

چشم انداز آفریقای جنوبی

بندر الیزابت:

این شهر بندری به مهمان نوازی خود شهرت دارد و در مرکز شهر می توانید از جاذبه رستوران ها و کافه ها دیدن کنید و در اطراف آن نیز جاذبه هایی همچون خلیج آلگوا، کرانه سان شاین و امکانات اطراف سولحل آبی وجود دارد.

جاذبه های سر سبز آفریقا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بلومفنتن:

در این شهر که از پایتخت های این کشور است هر ساله فستیوال های مهم و ارزشمندی برگزار می شود که گردشگران زیادی از آن دیدنی می کنند. تلفیق جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی در این مناطق همچون موزه گیاه شناسی، موزه هنری، موزه جنگ، پارک ووداکام و تالار های مهم اهمیت شهر را دو چندان کرده است.

تفریح در آفریقای جنوبی

لندن شرقی:

از مکان های دیدنی آفریقای جنوبی با سواحلی آرام و دلنشینی می توان  به سواحل لندن شرقی در این منطقه اشاره کرد که دارای ورزش های آبی بی نظیر و تپه های ساحلی دیدنی است.

جاذبه های آفریقای جنوبی

پارک ملی کروگو:

این پارک ملی یک حیات وحش حفاظت شده در آفریقای جنوبی است و دارای گونه های متنوع و ارزشمندی از حیوانات این مناطق است فیل، شیر، زرافه، بوفالو و … از گونه های مختلفی حیوانات این منطقه اند.

دیدنی ها در آفریقای جنوبی

پیترماریتزبورگ:

این شهر در جنگل های آفریقا قرار و دارای امکانات رفاهی و مدرن زندگی است و قدمت آن به دوران ویکتوریایی باز می گردد در این شهر بنای مختلفی از موزه ها نیز وجود دارد.

زیبایی های آفریقای جنوبی

جونانسبورگ:

وجود فروشگاه های متنوع، غذاهای محلی، رستوران و تئاتر از جاذبه های مهم در این شهر هستند و روز به روز آمار گردشگران در این منطقه رو به افزایش می رود.

جاذبه های تاریخی آفریقای جنوبی

دوربان:

اگر در فصل گرما فصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید می توانید منطقه دوربان با سواحل تفریحی و آب و هوای مطبوع آن را انتخاب کنید ماهیگیری، ورزش های آبی و پارک آبی از جاذبه های این سواحل برای گردشگران است.

جاذبه های متنوع آفریقای جنوبی

از دیگر جاهای دیدنی آفریقای جنوبی می توان به جاذبه های بی نظیری همچون کیمبرلی، پرتوریا، سوتو، اوتس هورن و کنیسنا نیز اشاره کرد که هر یک دارای جاذبه های خاص خود هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *