دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بهترین مکان های دیدنی لس آنجلس برای گردش ایرانیان

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

لس آنجلس از شهرهای غربی در کشور آمریکا است که به دلیل وسعت و معروف بودن این شهر هر ساله گردشگران زیادی از مناطق مختلف دنیا به این جا سفر می کنند و قصد دارند تا از جاذبه ها و مکان های دیدنی لس آنجلس دیدن کنند.

شهر لس آنجلس به لحاظ تاریخی نیز در کشور آمریکا دارای اهمیت است و بازی های المپیک در سال های ۹۳، ۹۴ در این شهر برگزار شده است در این شهر دانشگاه و مراکز علمی معتبری وجود دارد که دانشجویان زیادی را از سرارسر جهان با امتیازات، جذب خود می کند. لس آنجلس علاوه بر اینکه به لحاظ موقعیتی دارای اهمیت است به لحاظ توریستی نیز بسیار شناخته شده است و گردشگران زیادی دوست دارند تا از جاذبه ها و مکان های دیدنی لس آنجلس دیدن کنند. مکان های دیدنی لس آنجلس آمریکا

مکان های دیدنی لس آنجلس:

لس آنجلس به دلیل مدرن و پیشرفته بودن دارای جاذبه های دیدنی خاص و بی نظیری است که می توانید با سفر به کشور آمریکا و شهر لس آنجلس از این جاذبه ها دیدن کنید و و در کنار قدم زدن در سواحل آن از فروشگاه ها و مراکز خرید شیک دیدنی کنید.

زیبایی های لس آنجلس

پارک گریفیث:

اینه پارک به لحاظ وسعت خود از بزرگ ترین ها در آمریکا است و برای پیاده روی و قدم زدن مکانی مناسب و عالی است فضای سبز موجود در پارک با معماری های زیبا جذابیت آن را دو چندان کرده است از دیگر امکانات موجود در این پارک می توان به باغ وحش، اسب سواری، موزه و بازی گلف اشاره کرد.

مراکز توریستی زیبای لس آنجلس

مرکز گتی:

این مرکز در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده است و از مراکز فرهنگی هنری در لس آنجلس آمریکا است و به دلیل وجود موزه ها مراکز فرهنگی و تاریخی از جاذبه های گردشگری لس آنجلس است در بخش هایی از این موزه نمایشگاه بی نظیری از عکس های ارزشمند وجود دارد.

مناطق زیبای لس آنجلس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برج های واتس:

این برج در سال ۱۹۲۰ توسط دو فرد مبتکر ساخته شده است که در ساخت آن از آهن قراضه استفاده شده است و ساخت آن به مدت ۳۰ سال طول کشیده است و در تزیین نمای برج ها از سنگ مرمر، کاشی، صدف و … استفاده شده است.

برج ها خلاقانه در لس آنجلس

فرهنگستان علوم کالیفرنیا:

این فرهنگشتان دارای موزه های ارزشمندی است که شامل موزه تاریخ طبیعت می شوند و با تاسیس در سال ۱۸۵۳ فعالیت خود را در زمینه گیاهان ارزشمند و تاریخی آغاز کرده است و در آن اکوسیستم ارزشمندی از گیاهان مهم یافت می شود که برای کودکان نیز جالب و تفریحی است.

دیدنی های ویژه لس آنجلس

سنتا مونیکا:

این شهر کوچک در غرب لس آنجلس قرار گرفته است و دارای سواحلی بکر و دست نخورده است که به دلیل خلوت و آرام بودن مورد توجه است و در تابستان مکان مناسبی برای گردشگران این منطقه است.

مناطق گردشگی لس آنجلس

جاده مالهالند:

این جاده هیجان انگیز از جاذبه های سرعت و مکان های دیدنی لس آنجلس است که برای افراد علاقه مند به سرعت جالب و خاص است در این جاده می توانید مناظر زیبایی از چشم اندازهای هالیوودی را نیز مشاهده کنید.

جاده زیبا در لس آنجلس

موزه برود:

این موزه از شاهکارهای معماری مدرن در لس آنجلس است و بازدیدکنندگان از این موزه می توانند مجموعه ای از هنرهای پسا جنگ را مشاهده کنند و با بازدید از اتاق آینه ای می توانید از دور نمای ستاره ها دیدن کنید.

موزه گردشگری لس آنجلس

دیزنی لند:

این جاذبه از پارک های زیبا و مکان های دیدنی لس آنجلس است که در آن ۷ سرزمین مختلف وجود دارد و در کنار آنها می توانید از خیابان های زیبا نیز دیدن کنید.

مراکز تفریحی لس آنجلس

در شهر گردشگری لس آنجلس جاذبه های بی نظیر دیگری نیز وجود دارد که در کنار جاذبه های فرهنگی در این منطقه زیبای خاصی به این شهر می بخشد و بر شهرت و محبوبیت آن می افزاید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *