دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی میلان ایتالیا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

در ایتالیا شهر دیدنی میلان از اولین انتخاب های هر گردشگری است این شهر بزرگ و مدرن دارای جاذبه های خاصی است که در استالیا شناخته شده است و در این بخش با این جاذبه ها و مکان های دیدنی میلان آشنا می شوید.

در میلان کلیساها با معماری ویژه خود بازدیدکنندگان را بسیار غافلگیر می کند در کنار این جاذبه های تاریخی می توانید از مکان های دیدنی میلان که دارای جنبه طبیعی برای گردشگران هستند دیدن کنید این جاذبه ها در طبیعت بسیار زیبا و از جاذبه های معروف در جهان هستند. و جود این دیدنی ها در میلان موجب شده است تا گردشگران زیادی به این مناطق جذب شوند و طرفداران زیادی داشته باشد.

      جاذبه های دوست داشتنی میلان

بهترین مکان های دیدنی میلان

در شهر میلان ایتالیا می توانید تلفیقی از فرهنگ و هنر را ببینید و وجود کلیساها و جاذبه های فرهنگی در این شهر به خوبی نشان می دهد که معماری این بناها دارای ارزش تاریخی و فرهنگی بالایی هستند.

بناهای زیبا در میلان

قلعه فورزسکو:

این قلعه تماشایی در سال ۱۳۶۸ ساخته شده است و به وسیله ویسکانتی و خانواده اش اداره می شده است در این قلعه موزه ای وجود دارد که شامل مجسمه و شاهکارهای هنری میکل آنژ است و در آن اشیای مهمی از عتیقه های مصری و سلاح ارتش ها در قرون وسطی نگهداری می شود.

مناطق گردشگری میلان

کلیسای جامع:

این کلیسای بزرگ که به عنوان بزرگ ترین کلیسای گوتیک در جهان شناخته می شود از جاذبه ها و مکان های توریستی میلان است که به لحاظ فرهنگی و تاریخی دارای اهمیت بالایی است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مکان های دیدنی میلان

گورستان منیومنتال:

در این گورستان نیز کلیسایی برای عبادت وجود دارد و در کنار این کلیسا دیدن گورستان برای گردشگران جالب است در این گورستان افراد مهمی از نخبگان و هنرمندان به خاک سپرده شده اند.

گورستان تاریخی میلان

محله ناویلی:

ناولی کانال ارتباطی میان دریاچه های کومو، پاویا و ماجیوره است که از قرن ۱۹ میلادی ساخته شده است و در اطراف این کانال رستوران، کافه و گالری های هنری ارزشمند دیده می شود.

جاذبه های بی نظیر در میلان

تالار آلااسکالا:

این سالن تئاتر دارای عظمت و وسعت زیادی است و به لحاظ ارزشمندی سبک معماری بسیار شناخته شده است در این سالن برنامه های موسیقی ارزشمندی اجرا شده است و قطعه های معروف موسیقی در این تالار سروده شده است. این تالار از مکان های دیدنی میلان در ایتالیا است.

جاذبه های گردشگری میلان

موزه پلدی پتزولی:

این موزه دارای بنای اشرافی است و در آن آثار ارزشمندی از هنرمندان و جواهرات گران قیمت و عتیقه وجود دارد از یدگر آثار ارزشمند در این موزه سفالینه ها و لباس های جنگی است.

موزه گردشگری میلان

ورزشگاه سن سیرو:

این ورزشگاه برای افراد علاقه مند به ورزش جالب و تماشایی است و دارای یک استادیوم بزرگ و بازی های خانگی در این باشگاه برگزار می گردد.

ورزشگاه در میلان

کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه:

بنای این کلیسا به وسیله آجر ساخته شده است و در سال ۱۴۶۵ میلادی در ساخت این بنا از معماری گوتیک استفاده شده است این کلیسا در دوران رنسانس دارای اهمیت بالایی بوده است.

کلیسای تاریخی میلان

پارک سمپون:

این پارک از دیگر جاذبه ها و مکان های گردشگری میلان ایتالیا است که دارای چشم اندازی ویژه است و در آن از معماری پارک های نئو کلاسیک دیده می شود طاق صلح، دریاچه و آمفی تئاتر از جاذبه های مهم در این پارک هستند.

جاذبه های میلان ایتالیا

جاذبه های موجود در شهر توریستی میلان بسیار متنوع و تماشایی هستند از دیگر جاذبه ها با ارزش فرهنگی و تاریخی بالا در میلان ایتالیا می توان به محله برا، کاخ اسفورتسکو، رستوران تراموای و … اشاره کرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *