دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از وانت ۶ چرخ مرسدس بنز با ویژگی های خاص

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

تیونر لهستانی کارلکس دیزاین، نخستین رندرهای رسمی خود را بر اساس مرسدس بنز X کلاس منتشر کرده است. این محصول تولیدی یک وانت ۶ چرخ است. 

این شرکت لهستانی به خصوصی سازی کابین خودرو شهرت دارد. اگر چه در این خودروها، تغییراتی نیز بر روی بدنه و نیروی فنی انجام می شود اما تمرکز اصلی بر فضای داخلی کابین معطوف می شود. 

جدیدترین محصول کارلکس دیزاین، تیونینگ وانت پیکاپ لوکس مرسدس بنز X کلاس معروف به X-Class Exy 6*6 می باشد. قرار است این خودرو به زودی زود وارد خودروهای خاص ۶ چرخ شود.

رونمایی از وانت 6 چرخ مرسدس

این خودرو دارای تغییرات ظاهری در بدنه می باشد. گلگیرها به پنل های برجسته و عریض، کاپوت به ورودی هوای بزرگ تجهیز شده است. از دیگر امکانات این خودرو باید به رکاب های بزرگ برای پیاده شدن، نوار چراغ های LED سقفی، تایرهای آف رود، ترکیب سپر جدید عقب مرسدس با اگزوزها و دو گلگیر برجسته اشاره کرد.

رونمایی از وانت 6 چرخ مرسدس

متاسفانه درباره قدرت موتور و قوای فنی آن اطلاعاتی منتشر نشده است. البته ورودی هوای بزرگ درکاپوت نشانه ای از قدرت بالای موتور این خودرو است. مرسدس X کلاس استاندارد در گران قیمت ترین تیپ از یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو دیزل با قدرت ۲۵۸ اسب بخار و گشتاوری ۵۵۰ نیوتن متر بهره مند است.

رونمایی از وانت 6 چرخ مرسدس

ضمن اینکه جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک برای آن استفاده شده است. متخصصان این شرکت یک دیفرانسیل و میل کاردان دیگر به قدرت این وانت افزوده اند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *