دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیکسل ۳ در عکس برداری از آیفون XS اپل قدرتمندتر است

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

گوگل ادعا کرده که پیکسل قادر به گرفتن عکس های با کیفیت تر و بهتری نسبت به آیفون XS اپل است. این موضوع همزمان با رونمایی از محصولات جدید گوگل مطرح شد. 

گوگل این پرچمداران را به عنوان«بهترین دوربین های موبایلی در دنیا» معرفی کرده است هر دو گوشی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال دارای دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی می باشند و این قدرت تصویربرداری از پیکسل ویژوال کور ناشی می شود. البته تا کنون هیچ بررسی توسط کاربران انجام نشده است.

این موضوع به تازه بودن مسئله رونمایی از این دو گوشی بر می گردد. باید انتظار چنین اتفاقی را برای پیکسل ۳ داشت. چون گوگل به طراحی  دوربین هایش اهمیت زیادی می دهد و توجه خاصی دارد. قدرتمندی پیکسل 3 در عکس برداری

تفاوت این دو عکس به خوبی قدرتمندی عکس برداری پیکسل ۳ را نشان می دهد. این ویژگی به قابلیت Night Sight دوربین های پیکسل ۳ برمی گردد. با این قابلیت می توان در محیط های کم نور بدون نیاز به فلش فیلم و عکس تهیه کرد.

در عکس سمت چپ رنگ ها با وضوح بهتری نشان داده می شوند. نورپردازی آن ایده آل تر از آیفون XS اپل است. البته برای بررسی دقیق این موضوع نمی توان فقط به این تصویر اکتفا کرد. دستاوردهای جدید گوگل برای ثبت تصاویر از دوربین دوگانه کمک می گیرند. دوربین سلفی پیکسل طبق ادعای گوگل ۱۸۴ درصد فضای بیشتری از صحنه را به نسبت دوربین سلفی آیفون ۱۰ اس در اختیار کاربر می گذارد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *