دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

باریک ترین کروم بوک تبدیل شونده HP معرفی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

اچ پی در بازار از کروم بوک های متفاوت خود رونمایی کرده است. این لپ تاپ ها شبیه به مک بوک ایر با لولاهای ۳۶۰ درجه هستند که برای استفاده در حالات مختلف تهیه شده اند. 

نام این لپ تاپ X360 14 نام دارد و به عنوان باریک ترین کروم بوک تبدیل شونده در نظر گرفته شده است. اولین X360 در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و در حال حاضر در آن به جای یک نمایشگر ۱۱ اینچی از یک نمایشگر ۱۴ اینچی استفاده شده است.

برای نوع کنونی آن از طراحی پریمیوم تر و در عین حال مشخصات برتر استفاده شده است. X360 14 نمایشگری لمسی و فول اچ دی دارد. ۸ گیگابایت رم حافظه، پردازنده های نسل هشتمی Core i3 و Core i5، عمر باتری ۱۴ ساعته، پورت های فراوان USB C، یک پورت USB A، جک صدا، درگاه مایکرو اس دی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات  X360 14 است.

باریک ترین کروم بوک تبدیل شونده HP

اچ پی در یک نظر سنجی متوجه شده که بیشتر افراد دیوایس های تبدیل شونده به لپ تاپ های معمولی را ترجیح می دهند. کوین فراست نایب رئیس واحد پی سی های مصرف کنندگان اچ پی گفته است که:

با موفقیت HP Chromebook X2 طی اوایل امسال، مشتریان این سیگنال را فرستادند که به دنبال انتخاب های پریمیوم و تجارب قدرتمند در دیوایس مبتنی بر سیستم عامل کروم خود هستند.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *