دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصویری جدید از پیکسل ۳ ایکس ال رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

ایوان بلس با آن همه سابقه در انتشار اطلاعات، تصویر رندر شده ی متفاوت و جدیدی از گوشی پیکسل ۳ ایکس ال گوگل رونمایی کرد. با معتبر بودن این مرکز می توان به اطلاعات درج شده استناد کرد. 

در تصویر منتشر شده ایوان بلس،  پیکسل ۳ ایکس ال شرکت گوگل با یک والپیپر مینیمال رونمایی شده که نشان دهنده عدد سه است. به طور تقریبی باید گفت که تمام تصاویر پرچمدار گوگل دارای این تصویر زمینه بوده اند. 
رنگ تصویر زمینه بسته به رنگ گوشی متفاوت است. پرچمدار سال گذشته گوگل نیز با والپیپرهای زنده و متحرک رونمایی شد که سبب استقبال طرفداران از آن شد. در نهایت امیدواریم این پیکسل ها نیز با والپیپرهای زنده به کاربران برسند و گوگل فقط برای تبلیغ گوشی های خود از والپیپر ثابت و مینیمال بهره مند شود.

البته گوگل در این رونمایی از قیمت و ویژگی های پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل ۳ سخنی به میان نیاورده است. این گوشی با طراحی سومین پرچمدار پیکسلی خود نیز تغییراتی را دنبال نکرده است.  این شرکت با وجود تمایل شرکت ها به استفاده بیشتر از دوربین پشت و جلو، همچنان از یک دوربین در پشت پیکسل ۳ ایکس ال استفاده می کند.

تصویری جدید از پیکسل 3 ایکس ال

البته چنین ویژگی ها رکود برای پیکسل را به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه باید انتظار داشت که گوگل با استفاده از ویژگی های نرم افزاری و الگوریتم های خاص برای رقابت با گوشی های دیگر آماده گردد.

ناچ این گوشی بسیار مورد انتقاد قرار گرفته و عده ای نیز عقیده بر بزرگی آن داشته اند. در قسمت پایین نمایشگر نیز یک حاشیه ضخیم وجود دارد. این گوشی به اسپیکر استوریو تجهیز شده است.

پیکسل ۳ ایکس ال با صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچ و با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل عرضه خواهد شد و به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ شرکت کوالکام، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *