دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از پردازنده های سری Core X با سقف ۱۸ هسته ای

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت اینتل در مراسم Fall Desktop  Launch، پردازنده های سری Core X را بر مبنای پلتفرم Basin Falls Refresh معرفی کرد. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید. 

این پردازنده ها با سرعت کلاک افزایش یافته وارد بازار می گردند. ضمن اینکه از نظر تعداد هسته برتری نسبت به سایر محصولات ندارند. پردازنده اینتل در این رونمایی از ویژگی هایی ۲۸ هسته ای W-3175X رخ نمایی می کند که این ویژگی ها قرار است به عنوان مدل پرچمدار نمایان شود.
رونمایی از پردازنده های سری Core X
پردازنده های جدید سری X از ۶۴ لاین PCIe حمایت می کند و قرار است با سقف ۱۸ هسته و ۳۶ رشته پردازشی وارد بازار شود. این اطلاعات مشابه مدل ها قبلی می باشد و این پردازنده از DDR4 چهار کاناله حمایت می کند. تولید این چیپ به کمک فرآیند ۴ نانومتری پلاس پلاس انجام می گیرد.
رونمایی از پردازنده های سری Core X
اینتل لحیم مواد رابط حرارت را با گریس گرمایی جایگزین کرده و این موضوع انتقال حرارت را بهتر خواهد کرد. این موضوع سبب قدرت پردازشی زیاد برای کاربران خواهد شد. در این وضعیت عملکرد حرارتی بهتر خواهد شد. ضمن اینکه به پردازنده اجازه کار در وضعیت Turbo و کلاک سریع تر را برای مدت طولانی می دهد.

رونمایی از پردازنده های سری Core X

مشخصات دقیق این پردازنده ها هنوز مشخص نشده است. ضمن اینکه درباره قیمت آن نیز اطلاعاتی درز نکرده است. برای اطلاع از سایر جزئیات باید تا ماه نوامبر صبر کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *