دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نیسان لیف به عنوان پرفروش ترین خودروی برقی اروپا در سال ۲۰۱۸ معرفی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

نیسان لیف با فروش فوق العاده ۲۶ هزار دستگاه در ۸ ماه، دارای بیشترین حد تقاضا در بین خودروهای برقی سال ۲۰۱۸ اروپا می باشد. لیف با نسل اول و دوم، پرفروش ترین مدل تمام برقی تاریخ است. 

در حال حاضر یک سال از عرضه نیسان لیف می گذرد و در طی این مدت این خودرو توانسته به مدل پرفروشی در قاره اروپا تبدیل شود. اروپایی ها اقدام به خرید ۲۶ هزار دستگاه در طی ۸ ماه گذشته کرده اند. 
این آمار باورنکردنی نشان می دهد که نیسان لیف در هر ۱۰ دقیقه یک مشتری داشته است. تقریباً ۸ هزار دستگاه مربوط به سفارش شرکت های تجاری به عنوان ناوگان حمل و نقل بوده است.
پرفروش ترین خودروی برقی اروپا

بیشترین فروش نیسان لیف مربوط به کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه، اسپانیا، پرتغال و هلند بوده است اما کشور نروژ به عنوان کشوری بدون آلایندگی پرفروش ترین کشور را برای این هاچ بک تمام برقی عنوان می گیرد. نروژی ها این خودرو را به انواع خودروهای بنزینی، هیبرید و برقی ترجیح می دهند.

پرفروش ترین خودروی برقی اروپا

نیسان لیف برای استقرار در بازار به باتری بزرگ تر و طراحی جذاب بدنه مجهز شده است. این باتری ۴۰ کیلووات ساعتی، مسافتی برابر با ۲۷۰ کیلومتر را فراهم می آورد. وضعیت نیمه خودران پارک، پروپایلوت و فناوری تک پدال e-pedal از دیگر آپشن های نیسان لیف می باشند.

پرفروش ترین خودروی برقی اروپا

این خودرو دارای ایمنی بی نظیر است. در تست تصادف یورو NCAP نیز موفق به دریافت ۵ ستاره کامل شده است. نسل دوم لیف در سال ۲۰۱۷ معرفی شده و تا الآن در ۵۱ کشور به فروش رسیده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *