دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از مدل جدید مرسدس بنز میباخ S600 با تیونینگ Stealth

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

در آمریکا یک شرکت تیونینگ، سدان لوکس مرسدس میباخ S600 را به شکل سفارشی تغییر داده و با بدنه ای ۲ رنگ طراحی کرده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مرسدس میباخ S کلاس با آپشن های سفارشی دپارتمان لوکس مرسدس بنز عرضه می شود و به تجهیزات دیگری نیاز نخواهد داشت. گر چه بیشتر افراد چنین نظری دارند اما عده ای نیز با صرف هزینه بیشتر تمایل به امکانات بیشتری دارند. 
چنین تفکری باعث شده تا مالک خودرو بنز میباخ S600 به کارگاه استیلث در کالیفرنیا مراجعه و برای میباخ خود دو رنگ مشکی و خاکستری را سفارش دهد. البته این بنز میباخ S600 فقط در رنگ بدنه تغییر نکرده بلکه این سدان به رینگ های جدید مجهز شده و این رینگ ها، قطری برابر با ۲۴ اینچ دارند.
رونمایی از مدل جدید مرسدس بنز میباخ S600
تقریباً قسمت های دیگر خودرو بدون تغییر مانده است. یعنی هنوز خودرو با همان موتور ۶ لیتری V12 با ۲ توربوشارژر، با قدرت ۵۲۰ اسب بخار و ۸۳۰ نیوتن متر عرضه می گردد. البته باید اعتراف کرد که این اولین میباخ مجهز به رینگ فورجیاتو نیست.
رونمایی از مدل جدید مرسدس بنز میباخ S600
این رینگ ها قبلاً روی بسیاری از محصولات قدیمی میباخ نصب و تعبیه شده است. این خودروها مربوط به زمانی می باشند که میباخ به عنوان برند مستقل فعالیت می کرد. بعد از آن دایملر این برند جدا را کنسل و میباخ را به زیر گروه مرسدس بنز بازگرداند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *