دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عرضه احتمالی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با پردازنده NPU

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

همزمان با نزدیک شدن به رونمایی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، شاهد تکمیل شدن روند شایعاتی آن می باشیم. این شایعات مبتنی بر استفاده سامسونگ از پردازنده NPU در گلکسی اس ۱۰ است.

آخرین شایعه ناب و داغ گزارش شده از گلکسی اس ۱۰ سامسونگ درباره پردازنده به کار رفته در آن می باشد. بسیاری از شرکت ها در زمینه تراشه و پردازنده از قابلیت های هوش مصنوعی استفاده کرده اند.

یکی از این محصولات معروف، پردازنده کرین ۹۸۰ هواوی است که از واحد پردازش عصبی دوگانه(NPU) بهره می برد. این موضوع باعث شده که کاربران عملکرد خوبی را در هوش مصنوعی به کار ببرند.

گلکسی اس 10 سامسونگ با پردازنده NPU

سامسونگ به این پردازش عصبی علاقه مند نبوده اما شایعات اخیر نشان از تغییر نظر کره ای ها در این زمینه دارد. قرار است گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با پردازنده NPU روانه بازار گردد.

اطلاعات درج شده نشان می دهد که سامسونگ کار روی نسل دوم واحد پردازش عصبی را در دسامبر ۲۰۱۷ شروع کرده است. NPU نیز مربوط به نسل دوم تولیدات سامسونگ است.

اگر خبر کارکرد سامسونگ بر روی این پردازنده ها در حدود یک سال پیش درست باشد، بنابراین می توان انتظار داشت که گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از این پردازنده بهره مند باشد. در هر صورت برای اطلاع دقیق از این موضوع باید تا رونمایی از محصول جدید سامسونگ منتظر بود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *