دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اپل سیاست تازه ای را برای جلوگیری از تعمیرات متفرقه مک بوک به کار بست

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

اپل به تازگی اندیشه ای متفاوت برای جلوگیری از تعمیرات متفرقه مک بوک پروهای ۲۰۱۸ به کار بسته است. در ادامه با این اندیشه نوین و کارآمد آشنا خواهید شد.

نکته مهمی برای تعمیر این لپ تاپ ها وجود دارد. اپل در این لپ تاپ ها از نرم افزارهایی استفاده کرده که با وجود آن «اگر نرم افزاری انحصاری پیکره بندی سیستم اپل بعد از جایگزینی قطعات اجرا نشود، لپ تاپ غیر فعال خواهد شد.»

این اصل تمام قسمت های لپ تاپ ها را پوشش می دهد. پس از فعال سازی قفل، «کامپیوتر زمانی فعال می گردد که اپل با یکی از سرویس های معتبر ارائه دهنده خدمات اپل، نرم افزار عیب یاب این شرکت معروف به Service Toolkit 2 را اجرا کند.»

سیاست تازه اپل برای جلوگیری از تعمیرات متفرقه

البته این موضوع به صورت شفاف مطرح نشده و از این رو بسیاری از کاربران را بعد از اتمام گارانتی با مشکل مواجه کرده است. اپل پیش از نیز با لحیم کاری و چسباندن نمایشگر به پنل پشت، تعمیرات خود را انحصاری کرده اما اکنون در این زمینه رشد بیشتری نسبت به قبل داشته است.

سیاست تازه اپل برای جلوگیری از تعمیرات متفرقه

کوپرتینونشین های باید در هنگام فروش به مشتریان اطلاع رسانی کنند که برای تعمیر مک بوک پرو باید به مراکز مجاز اپل رجوع کنند و برنامه Apple Care داشته باشند. البته این برنامه گران قیمت است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کاربران می توانند برنامه Apple Care را بر روی لپ تاپ نصب کنند. در این صورت تا سه سال ابتدایی مشکلات پیش آمده برای محصول را رایگان حل می کنند.

برای دریافت تعمیرات مناسب به یکی از اپل استورها مراجعه کنید تا تعمیرات طبق استاندارد اپل انجام شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *