دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت و مشخصات لکسوس LX570 S مدل ۲۰۱۹ اعلام شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

لکسوس قرار است کراس اور متفاوت خود با نام لکسوس LX570 S مدل ۲۰۱۹ روانه بازار کند. لکسوس برای این شاسی بلند پرچمدار امکانات زیادی را تعبیه کرده است. 

این خودرو به امکاناتی نظیر رینگ های آلیاژی ۲۱ اینچی، کیت بدنه تهاجمی تر، بهبود فرمان پذیری، تریم چرمی، پدال های آلیاژی، جلوپنجره مشکی رنگ یونیک، سپرهای اسپرت با گوشه های تیز و کمک فنرهای جلوی اسپرت مجهز گشته است. استرالیایی ها برای این خودرو دو رنگ مشکی استارلایت و سونیک کوارتز را انتخاب کردند.

قیمت و مشخصات لکسوس LX570 S

این نسخه در محوطه درونی از دو رنگ مشکی یا زرشکی بهره می برد. کمک فنرهای اسپرت آن به استحکام و ثبات بدنه خودرو منجر می شود. دارای پکیج ایمنی لکسوس پلاس است که سیستم ایمنی پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، اخطار خروج از خط، نمایشگر سربالا، هشدار ترافیک عقب، سیستم پایش نقاط کور، نوربالای تطبیقی و کروز کنترل تطبیقی راداری را شامل می شود.

قیمت و مشخصات لکسوس LX570 S

از دیگر تجهیزات استاندارد این شاسی بلند ژاپنی می توان به سیستم نظارت بر مسیر با چهار دوربین، ۱۰ کیسه هوا و دوربین عقب با میدان دید ۱۸۰ درجه اشاره کرد. تجهیزات رفاهی آن نیز شامل گرم کن صندلی جلو و ردیف دوم، سیستم تهویه مطبوع چهار منطقه ای، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، گرم کن غربیلک فرمان، سیستم سرگرمی اطلاعاتی با ناوبری ماهواره ای و تهویه می باشد.

قیمت و مشخصات لکسوس LX570 S

از نظر تجهیزات فنی نیز دارنده موتور ۵.۷ لیتری V8 بنزینی با قدرت ۳۶۷ اسب بخار و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاوری است. این نیروی تولیدی با جعبه دنده ۸ سرعته به چرخ ها انتقال می یابد. قیمت پایه برای لکسوس LX570 S برابر با ۱۶۸۰۸۹ دلار در استرالیا است(این قیمت برابر با دلار استرالیاست).

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *