دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رکورد فروش فوق العاده تسلا مدل ۳ برملا شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

آمار فروش منتشر شده از خودروی تسلا مدل ۳ نشان از فروش فوق العاده این خودرو در ماه گذشته دارد. به طوری که مبلغ دریافتی این فروش به ۲۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه رسیده است.

تسلا مدل ۳ هر روز رشد قابل توجهی از نظر فروش داشته است. به طوری که این فروش از ۶ هزار دستگاه در فصل بهار به میزان ۱۴ هزار و ۲۵۰ دستگاه در جولای و ۱۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه در سپتامبر صعود کرده است.
رکورد فروش فوق العاده تسلا مدل 3

با ثبت شدن رکورد قبلی برای این سدان تمام برقی آمریکایی، باید منتظر رکوردهای ماه آینده بود. این رکورد، اولین رکورد فروش برای تسلاست. چون سرانجام تولید مدل ۳ از ۲۰ هزار دستگاه در طی ماه بالاتر رفت. علت بروز این اتفاق فرخنده را باید از نتایج برنامه های منحصر به فرد و فشرده ایلان ماسک برای خط تولید دانست.

رکورد فروش فوق العاده تسلا مدل 3

نیسان لیف با فروش ۱۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه در ۱۲ ماه رکوردی خوبی را برای فروش به دست آورده است اما تسلا توانسته فروش ۷۸ هزار و ۱۳۲ دستگاه را در سه ماه به دست آورد. اصلاً دور از واقعیت نیست که تا پایان سال جاری این رقم فروش به بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه برسد. مدل S و X تسلا در ماه گذشته به ترتیب ۳ هزار و ۷۵۰ دستگاه و ۳ هزار و ۹۷۵ دستگاه فروخته است. البته این فروش نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.

این آمار نشان می دهد که در سال جاری، تسلا مدل ۳ پر فروش ترین برند خودروساز برقی  در آمریکا است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *