دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس ماشین فورد , نمای داخلی و نمای خارجی مدل های مختلف

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

ماشین فورد از جمله گرانقیمت ترین ، با شکوه ترین و مجهزترین خودرو های جهان می باشد که دارای انواع مختلف با برند های مشهور می باشد در این مطلب چند برند مشهور فورد ا مورد بحث قرار داده و عکس ماشین فورد در برندهای مختلف را با هم مشاهده می کنیم .

ماشین فورد از جمله مجلل ترین و گرانقیمت ترین خودروهای جهان می باشد . محصولات این شرکت دارای  9 برند مختلف می باشد از جمله این برند ها می توان به لینکلن ، مرکوری ، جگوار ، استون مارتین ، مزدا ، ولوو ، لیندرور ، رنجرور و ادسل اشاره کرد . فورد اولین شرکت تولید ماشین هایی با آلودگی کمتر می باشد این شرکت یکی از پیشگامان تولید خودرو با کمترین آلودگی می باشد که با توجه به استاندارد های زیست محیطی اقدام به تولید خودرو کرده است . در این مطلب با چند نوع خودرو فورد آشنا می شویم و عکس ماشین فورد در مدل های مختلف و نمای درونی و بیرونی آن را با هم مشاهده می کنیم .

معرفی چند برند خودرو فورد

فورد اکسپلورر

نسخه جدید 2016 خودرو فورد اکسپلور دارای شارژرUSBبا سرعت شارژ بالا و صندوق عقب وایرلسی که بدون نیاز به حرکت دست یا پا باز و بسته می شود و دوربین جلوی خودرو می باشد که بوسیله دوربین راننده قادر به دید 180 درجه ای اطراف خواهد شد. عکس ماشین فورد اکسپلورر را در ادامه می بینید.

ماشین فوردنمای داخلی فورداگسپلورر فوردنمای ماشین فوردصندلی عقب اکسپلورر

فورد فیوژن

حجم موتور این خودرو گران قیمت 2500 و دارای 4 سیلندر، حداکثر سرعت این خودرو 200 و شتاب 100000 کیلومتر بر ساعت می باشد مصرف سوخت آن 8.9 لیتر در 1000 کیلومتر می باشد . عکس ماشین فورد فیوژن را مشاهده می کنید.

ماشین فورد فیوژننمای داخلی فورد فیوژننمای داخل فیوژن

عکس ماشین فورد

عکس ماشین فورد نمای داخلی و بیرونی

در این قسمت تصاویر زیبایی از نمای داخلی و بیرونی انواع ماشین فورد را با هم مشاهده می کنیم .

عکس نمای داخلی ماشین فورد

 

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نمای داخلی ماشین فوردنمای کامل ماشین فوردنمایی از فرمون ماشین فوردنمای داخلی فوردنمای داخلی ماشین فوردماشین فورد گرانقیمت

عکس نمای بیرونی ماشین فورد

نمای بیرونی ماشین فوردسرعت ماشین فوردماشین فورد زیباماشین فورد آبیماشین فورد سفیدماشین فورد قرمز زیبا

در این قسمت با دو نوع خودرو فورد آشنا شدیم و عکس نمای بیرونی و داخلی ماشین فورد را با هم مشاهده نمودیم امیدوارم از مشاهده تصاویر ماشین فورد لذت کافی برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *