دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پزشک همیشه همراه شما خواهد بود

  • یلدا محمدی
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

از آغاز عصر بشریت و تمدن، سلامتی یکی از دغدغه های اولیه و اصلی جوامع انسانی بوده و همیشه دسترسی داشتن به طبیب و پزشک اهمیت خودش رو داشته و الان هم داره.

منتهی اون موقع وسیله ارتباطی و حمل و نقل نبوده و آدم ها گاها مجبور می شدن سفرای چند روزه رو برای دیدن پزشک و مطرح کردن سوالات وقت بذارن.

پزشک انلاین  البته که الان عصر تکنولوژی و ارتباطات هست و داستان باید متفاوت تر از این حرفا باشه با عهد عتیق! الان دسترسی حضوری به پزشک (تازه اگه بخوایم نوبت گرفتن و انتظار و … رو به حساب نیاریم!) به حدود چند ساعت رسیده. ولی خب این وسط اگه یکی نخواد چند ساعت صبر کنه چی؟ یکی نخواد مجبور باشه که شال و کلاه کنه و برای مطرح کردن سوالاش یا گرفتن مشاوره این همه هزینه زمانی و مالی رو به جون بخره چی؟

سامانه گویا رسا

اینجا دقیقا جایی هست که از تکنولوژی عصر ارتباطات و قرن ۲۱ انتظار میره پا جلو بذاره و راه حل آسون تری رو ارائه بده.

پزشک آنلاین رسا

رسا راه حلی هست که مشکل دسترسی لحظه ای به پزشک رو براتون حل می کنه. با استفاده از سامانه رسا شما می تونین بدون داشتن شماره تلفن همراه پزشکتون، باهاش در ارتباط باشین و اگه سوال یا نیازی به مشاوره دارین باهاش مطرح کنین.

رسا تونسته بهترین و مجرب ترین پزشک های متخصص رو با خودش همراه کنه تا شما بتونین با کمترین دغدغه و زحمت از مشاوره پزشکی تلفنی بهره مند شین. راستی برای استفاده از سامانه رسا شما نیازی به اینترنت و گوشی هوشمند و … ندارین، کافیه با تلفن همراهتون یه تماس با شماره ۰۲۱۷۴۴۷۱۱۱۱ بگیرین و کد پزشکتون رو وارد کنید تا به صورت کاملا رایگان و خودکار ثبت نامتون صورت بگیره و بتونین با پزشکی که میخواین در تماس باشین.

تماس با سامانه رسا

لیست پزشکا و کد رساشون و ساعتای پاسخگوییشون رو هم می تونین از تو سایت ما به آدرس www.resaa.net ببینین.

هر مشکل و سوالی هم داشته باشین کافیه با ۷۴۴۷۱۳۰۰ تماس بگیرین. خوشحال میشیم بتونیم کمکتون کنیم!

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *